DDR versie?
Ik bedoelde vooral de krant van vandaan. ‘De hervormer zonder knoet’. Heel mooi historisch overzicht.
Voor deze fantastische Boctok vrijdag mijn, via dit mooie forum, verworven nieuwe beauty. Liep op de timegrapher niet helemaal perfect. Gisteravond helemaal afgeregeld tot in de perfectie. Wat een genot. Hoop voor jullie komend weekend een vergelijkbare ervaring.
Vandaag eerste dag na de service van deze prachtige Poljot. Perfecte patina plaat doordat de witte print onaangetast is.
Bij de demontage wel even in de war, want de radarbrug meldt dat het een Poljot 2614.2H uurwerk zou moeten zijn, maar hij heeft geen datum complicatie. Onder de wijzerplaat verschool de waarheid en is het gewoon een Poljot 2609.H. Ze hebben dezelfde radarbrug. Dus of ooit vervangen of gewoon de voorraad die voorhande was bij productie. Denk het laatste, want op de computer was er praktisch geen verschil in waardes tussen de 4 verschillende posities.
Altijd genieten deze frisse kleuren en scherpe graphics. Authentieke 2e serie desert shield. Loopt perfect dankzij beurt van @vouwfietser.
Mooie Vostok Vrijdag iedereen!
Mooi man, die rode bezel bij die blauwe plaat.
Staat goed, die klassieke ‘blikken’ band er bij Folkert!
De echte Vostok band, nieuwe generatie dus geen haren trekker. Deze bevalt het best, ook met hitte. Samen met de Radioroom op synthetisch rubber blijven dit voorlopig de enige 2 Russen.
Ze hebben intussen wat concurrentie in de horloge doos gekregen uit andere landen
Maar ze zijn en blijven leuk!
Heb wel besloten mijn totale verzameling te beperken tot ongeveer 10 horloges, van alle soorten iets.
Is ook mijn wens. Toch maar echt iets verkopen.
Ja die nieuwere metalen band heb ik ook op de klassieke blauwe. De echt oude wilde weleens haken.
Al stond ik vandaag al weer te kwijlen voor een horloge winkel in de Westfield Mall… Oh wat een mooie Tissots
Mooi zo Hans!