Mijn vrouw is veel mooier en liever dan mijn ex hoor Maar even serieus: ik kocht mijn Russen toen ik nog maar net verzamelde en dan let je niet op kasten. De 420 zit me goed alleen vind ik 18mm lug breedte wat smal. De 110 vind ik niks maar de Radioroom gebruik ik niet veel. Ligt teveel op de pols…
Zegt iemand dit wat? Het bedrijf ken ik trouwens ook niet.
Ken het niet. Ziet er leuk uit die komandirsky.
De aanbieding mij wat onduidelijk. Krijg je het horloge nu voor 30 euro mits je 99 besteed daar?
Verwarrend hè. Ik heb er eentje in het winkelmandje gestopt om dat uit te zoeken. Gewoon 30 euro per stuk. Niet gekeken naar verzendkosten.
Ik vroeg me in eerste instantie af of het inderdaad een bestaand model betrof.
Nja. Vanity dial, als die al vintage is dan verdien ik een plaatsje in de Mesopotamische zaal van het Louvre.
Al geven ze het tussen de lijnen zelf al toe:
Year of mechanism manufacture: 1990
Dus ja, het binnenwerk is wellicht “vintage”.
En “Made in USA” zie ik net. Weinig vertrouwwekkend allemaal.
Ik vind het een overdreven slijmerige manier van aansmeren van het horloge. Ik krijg het gevoel dat er weinig Russisch aan is…
Zoiets als een Retro platenspeler met USB aansluiting
Zat te denken aan zo’n Poljot24 aanbieding. Nieuwe wijzerplaat en kast. Gebaseerd op nostalgie. En oude uurwerk restanten die dan mooi verwerkt worden. Geen probleem als je maar duidelijk bent want de klant krijgt. Horloge lijkt me best aardig.
Ik zou wat twijfel hebben met deze verkoper met die onduidelijke financiële teksten.
Ik zou hier ver van weg blijven. Wat jullie zeggen, beetje vage omschrijving van de advertentie. Het is mij ook niet heel duidelijk wat je nu werkelijk koopt. Nadruk ligt een beetje op het inspelen van je sentiment in de hoop dat je overstag gaat.
Kan mij ook geen zelfde wijzerplaat voor de geest halen waarop staat: смертьшпионам, dood aan de spionnen!! Alleen daarom al!!
In afwachting van een nieuwe Vostok. Ik ben benieuwd
Leuk Daniëlle! En niet gelijk met de bmw overheen rijden he. Geef hem even de kans.
Haha, ik zal mijn best doen
Ter verkoeling, mijn ex in de sneeuw! (En met orginele bezel).
Even topic weer op gang helpen.
het is stil in de boet