En nu niet meer kwijtraken hè
Echt geen idee waar hij hem kwijt is geraakt. Zit nu vast met lijmpistool…not😉
Kan ook wezen dat ik de uurwijzer te laag heb gezet. Vanavond maar pielen.
Deze is niet van mij - ik zag m net passeren online. Iemand is volledig losgegaan op een oude Molnija die anders bij het schroot zou gegaan zijn. De stijl van het resultaat is niet 100% mijn ding, maar… toch intrigerend. Moest het niet zijn voor die oerlelijke bandaanzet en de vraagprijs van 300+ euro, ik zou nog in de verleiding kunnen raken.
Ik neem aan ook zelf die open hart wijzerplaat gemaakt?
Niet mijn smaak, maar wel erg netjes gemaakt! Met passie! Geblauwde schroeven, etc.
Leuk om te zien.
Ja, het ziet er wel uit alsof er een pak tijd in gekropen is. Dat verklaart ook wel de vraagprijs dan, maar het blijft natuurlijk “maar” een Molnija
Prijs is dan niet zo vreemd, je betaald voor al die tijd en ook wat materiaal.
Blijft alleen de vraag, heb jij dat er voor over?
Bij Julian Kampmann heb je horloges van Alexander Shorokhoff. Soms op basis van Poljot uurwerken maar ook van Molnija in het verleden. Daar vragen ze zo 1800 euro voor.
Maar ja is dan ook “kunst” .
Bij al dat soort objecten moet je het zelf mooi vinden en gewoon willen houden.
En niet verwachten dat je er dikke winst op maakt of quitte speelt, als je er ineens genoeg naar gekeken hebt.
Ook namens Drenthe!
Gent en Brussel doen ook mee, op de nieuwe (en absoluut perfect passende, qua maat + kleur) Clover Straps band.
Jij stiekem toch ook Bill?
Toch altijd leuk om te zien wat voor ‘exoten’ er bestaan in oostelijke horloge landen. Heeft ook te maken met andere cultuur en smaak denk ik. En knap gemaakte wijzerplaat.
Daar heb je dochters voor. Troost je met het idee dat ze op z’n minst niet je makeup wou doen en roze lintjes in je haar.
Deze gekocht voor spare parts maar vind em ondertussen zo leuk dat ik op zoek ben naar een donor uurwerk. Iemand iets in aanbieding?
Tja tis een meisje en Antilliaanse afkomst… Is vast fout om die link te leggen
Over smaak valt niet te twisten toch?
En wat variatie maakt de hobby alleen maar leuker!
Ik vind anders dat ze een prima keuze heeft gemaakt, plus nog eens een Vostok op de juiste dag