Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Echt mooi! Kan geen r…x tegenop :slight_smile:

2 likes

16 likes

Veel plezier ermee :+1:

1 like

14 likes

Mooi horloge Anno! Niet te snel weer wegdoen nu! :blush:

2 likes

Iedereen kon vroeger zijn wekker reguleren zonder deze open te maken. Schuifje naar + of - en een dag laten lopen.

Ik wil dat op mijn Komandirskie! :sunglasses:

11 likes

Hbe je Elektronika zelf al gecontacteerd? Dat bedrijf bestaat nog en kan je misschien wel aan een vervangend binnenwerk helpen? Normaal spreken ze voldoende Engels om je vraag te kunnen beantwoorden:

https://technochas.ru/?page=kontakty

1 like

Ik ben voorzichtig aan het oriënteren naar een Sturmanskie Gagarin (2416/4005401), maar ik heb mijn bedenkingen over de maatvoering. Zowel de dikte als de diameter. Zijn mijn zorgen terecht?

2 likes

Vandaag is het in heel wat voormalige Sovjetstaten de ”Dag van de verdedigers van het vaderland”

En draag ik deze “Zakaz mo CCCP” Vostok Amphibia met zeldzaam 2409 hacking handopwinder uurwerk.

10 likes

Wel toepasselijk Bas! Ik wens ze veel мир toe en ons ook. :blush:

4 likes

Inderdaad! Mир для мира

1 like

Ik kwam deze net tegen. Electro/mechanische Rus.
Mijn kast is vol.
Ik gun iemand deze. Hier de link
Ze hebben nog veel meer gekke dingen.

4 likes

Yep, Guus. Ik heb een tijd geprobeerd te achterhalen wat nu de ‘echte’ zijn. Ben er niet uit gekomen.

4 likes

Mogguh heren ,
Een echte uit 1952 :slightly_smiling_face:
Sturmanskie Gagarin
Deze mag het nest verlaten .

12 likes

:point_up:
Heren , foto boven dit schrijfwerk van een echte uit 1952 , loopt goed geen service nodig .
Mag weg .

1 like

Jammer dat het even niet het opportune moment is om iets te bestellen vanuit Rusland, wat een tof ding :sunglasses:

Het lijkt er op dat ik geluk heb, op de valreep in NL gearriveerd

Het onwaarschijnlijke is vannacht toch gebeurd. Iemand heeft even een voorlopige claim gelegd op onze geliefde horloges. Terwijl hij zelf uitsluitend Blancplain horloges mooi vindt. De roebel is momenteel in een vrije val geraakt alleen hebben we er nu niet zo veel aan. Laten we aub hopen dat het niet escaleert en dat er zo min mogelijk slachtoffers vallen. In de tussentijd, even wachten met bestellen. Onze tijd komt wel weer!

11 likes

Ik neem aan dat iedereen zijn Russische horloge vandaag even niet draagt?

4 likes

Toch wel.

12 likes

Het is inderdaad al erger dan ik had gehoopt. Vrede voor de Oekraïne en eigenlijk overal in de wereld is nu het belangrijkst. Horloges zijn dan maar even bijzaak. Maar moet eerlijk zeggen dat ik qua horloges niet voor 100% Russisch georiënteerd ben want ik blijf ook Tissot en Atlantic fan.

5 likes