Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Jawel. Dat staat voor mij los voor mijn negatieve sentiment tot één doorgeslagen ex. KGB leider.

16 likes

Lijkt mij niet geheel nodig, ik betwijfel hoeveel % van de Russen hier achter staat. Heb er van de week nog een gesproken (in St Petersburg). Wel echt vreselijk wat er gaande is.

2 likes

Juist wel. Misschien een voorteken dat ze vanochtend uit de kist kwam op de 13e

11 likes

Ik draag ugly

15 likes

Ugly? Prachtig horloge!

1 like

Ik blijf ze gewoon dragen. Ik wil een horloge niet associëren met politiek.

Als ik dat wel zou doen, dan wordt de spoeling wel heel erg dun. Geen Italiaans horloge (want slavernij in de Romeinse tijd), geen Duits of Japans horloge (want '40 - '45), Geen Nederlands horloge (want Indië), geen Chinees horloge (want Oeigoeren), en ga zo maar door.

Dat niemand blij is met de situatie, da’s duidelijk, maar op de vraag “Op dit moment wel of niets bestellen?” na geen onderwerp voor dit forum.

10 likes

Nee joh het was ook meer een klein bietje gekscherend vanuit mijn kant. Heeft wel de topic doen opleven :smiley:

2 likes

Mijn onderdelen en kommandirskie als donor voor een projectje staan nog steeds in pre-advice voor Post NL Helaas

1 like

17 likes

Nog even gewisseld voor mijn andere mooie Rus voor de rest van de avond.

13 likes

Gewoon dragen horloges en politiek moet los van elkaar staan

Anders mag je ook nooit meer een Duits horloge dragen…

6 likes

Vandaag PayPal betaling gedaan. Lukte goed. Met nieuwe koers scheelde het 5 euro in mijn voordeel. Wordt via adres in Turkije doorgestuurd.

Ugly is het merk. Microbrand

1 like

Heel stijlvol horloge…

1 like

Zou een beetje hypocriet zijn denk ik dan. Ik heb die horloges als een hobby. Ook zwitserse. Triest genoeg wat er gebeurt. Zeker voor de bevolking daar! Twijfelde wel even.

Deze toch gewoon om, naar expositie over Frida Kahlo, Drents Museum. :blush:

15 likes

Bij wie besteld?

Avondwissel.

11 likes

Мои мысли с вами, русские и украинцы.

14 likes

Хорошо говорящий Дирк!
(Mooi gesproken Dirk!)

13 likes

Met gemengde gevoelens open ik Vostok vrijdag vandaag,

15 likes