Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Daar hebben ze een mooi woord voor, quatsch.
Zoals al eerder gezegd er is overal wel iets en om de producten daarom niet meer te gebruiken…ook niets meer uit Nederland vanwege ons VOC verleden? :joy:

4 likes

Raketa duikertjes en project

11 likes

hij heeft het in het ziekenhuis ontwikkeld alle onderdelen passen het lijkt wel een vostok

1 like

Dan kun je ook geen Duitse auto of Japanse auto aankopen, ik ben ook tegen oorlog

Deze is echt mooi

1 like

[sarcasm on]

Ik laat nog even snel een Chinees horoge zien voordat de hamer er op moet. Ik ga dan alles vernietigen dat iets met China te maken heeft.

(Hint: dat betekent een vrijwel leeg huis)

[sarcasm off]

7 likes

Met deze oorlog? Nee. Taiwan daarentegen…

1 like

Laten we het niet het over oorlog hebben, en enkel over horloges

9 likes

Laat de likes maar komen! :slight_smile:

16 likes

Vergeet z’n afkomst, het is niks minder dan een kopie van een Tissot PRC200 - waarvan ik het heel bijzonder vind dat er überhaupt kopieën van gemaakt worden- waardoor de hamer erop mag. Die chronowijzer is helemaal schaamteloos. Ik ga niet zeuren maar let wel dat sommigen op dit forum dit niet kunnen waarderen :point_up:

4 likes

Eentje die ik ooit op de kop getikt heb, een aantal jaar geleden. Iemand die er iets meer over kan vertellen? :+1:t3:

12 likes

Geen idee maar ik heb spontaan trek in een biertje :grimacing:

8 likes

Dat geldt voor alle hommages. Dit is niet bepaald een exacte kopie. Het is niet eens een chrono.

1 like

Fair enough. Een mislukte kopie dan. Het is dat de subdial lay-out niet hetzelfde is, dat is zo’n. Beetje het enige wat afwijkt. Zelfs de band is gekopieerd.

Het zal mij verder worst wezen, maar als je dit geen kopie noemt hou je jezelf voor de gek.
Edit: uitzondering op bovenstaande - wat ik namelijk wél schaamteloos vind is dus die gejatte wijzer. Da’s pretty much trade mark Tissot.

4 likes

Gaat het hier nog over Russische horloges?

Toch een goed weekend mensen!

14 likes

Ja lekker hè, Karmeliet. Ik weet het, een commercieel biertje - maar smaakt prima en een mooi glas (het echte glas dan :wink: )
Oh ja, on topic …

12 likes

Ha ha, daar is ook weer een verhaal van. Zelf meegebracht van een bezoek aan de brouwerij. Dus mag van mij. :wink: Geniet ervan, proost! :beers:

3 likes

tja, noemt het wat je wil, het gaat hier niet om iets van eeuwen geleden maar om nu, dit moment, oorlog ,ellende, dood, verderf. Ik zou zeggen bestel er maar snel een paar, want het duurt niet lang meer voor er helemaal niets meer uit rusland gaat komen. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven.

1 like

Mijn bier is op! :frowning:

2 likes