Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Van NL naar BE, wat kan daar nou fout mee gaan?

2 likes

Ooit cadeau gehad van iemand die hem op een markt in Kabul kocht. Zo zonde dat er weer gestreden wordt…

14 likes

Omdat het ging van Moscou naar NL en dan naar Be. Helaas heeft het pakje Moscou blijkbaar nooit verlaten!

Wel vreemd dat ze nieteens iets geprobeerd hebben. Zou dit wel iets met het conflict te maken hebben of klopt het adres gewoon niet? Ik zou verwachten dat als er namelijk iets misgaat, dat dit bij de Poolse grens is. Alwaar geen Oekraïense vrachtwagens zijn bijv.

Vreemd inderdaad. Ik zie dat mijn bestelling een week eerder gedaan is dan die van @Yoeri40 en deze staat al dik 12 dagen dat het onderweg is. Misschien is er nog hoop :grimacing:

1 like

Ik voel me enigszins schuldig, maar de roebel staat slecht en had deze al even op het oog dus incoming:

Eindelijk weer mee mogen doen.

11 likes

Waar heb je deze nog kunnen bestellen?

1 like

Komandirskie.com

2 likes

recent? of voor het vliegverkeer stilviel? Hoe laten verzenden?

1 like

Een dresser uit de Slava “sterrenbeeld” serie.

9 likes

Ho, goed om weten. Ik bestelde eerder via vostok-watches24.com maar dat viel toch hard tegen - verkeerde band geleverd, geen BTW factuur voorzien dus nog eens hard om de oren geslagen met inklaringskosten + BTW (21 euro op een 20 euro bestelling), en ofschoon er werd gegarandeerd dat douanekosten zouden terugbetaald worden complete radiostilte bij navragen.

Eens het stof is gaan liggen in het oosten toch eens bekijken. :smiley:

2 likes

De Slava SARB!

3 likes

Da’s de andere kan van het verhaal dat ook eens mag vermeld worden. Ik hoor doorgaans niks dan positiefs over Peter en daarom mijn eerste bestelling ook bij hem geplaatst wat probleemloos werd afgehandeld. Nu bij mijn 2de bestelling krijg ik de melding op track 17 dat de artikels niet leverbaar zijn en terug gaan naar de afzender. Ik ben benieuwd op het vervolg. Op mijn vraag of hij geen terugbetaling kon doen kreeg ik tot op heden ook geen antwoord. Mss toch ook eens mijn licht opsteken bij komandriskie.com als de crisis voorbij is. Ik vrees wel dat het langere tijd zal aanslepen.

3 likes

Heel jammer om zoiets te lezen… :cry:

1 like

Mijn Radioroom van Komandirskie dot com besteld voor de crisis, op de nieuwe single pass NATO (Via Cheapest NATO straps uit de VS)

Tot nu toe enkel zeer positieve ervaringen over Komandirskie met DHL als vervoerder. Wel gewoon invoerrechten en BTW betaald waardoor dit horloge van €60 totaal op €102 uitkwam. Maar dan heb je 'm wel binnen 2 dagen in huis vanuit Kazan! Dat zal nu even niet lukken.

10 likes

Boctok Komandirskie :ok_hand:t3::star_struck:

12 likes

Deze maar eens van dichterbij

10 likes

Blijven leuke horloges.

3 likes

Ik heb hier nooit BTW betaald en ik heb er × besteld .

1 like

Kan zijn dat dat een Belgicisme is - als op een bestelling van buiten de EU wel al BTW betaald is, dan komt er geen inklaring + BTW bovenop. Als je, zoals bij vostok-watches24.com, een pakketje krijgt met “Gift - €10 value” dan gaat het richting douane en krijg je alsnog BTW (klein beetje) + een pak inklaringskosten (omdat er een aapje dingen moet intikken in een systeem, gok ik) voorgeschoteld. Aliexpress rekent bijvoorbeeld wel al BTW aan net om dit te vermijden.

2 likes