ik praat uit 1982 40 jaar jaar terug die camera is van mijn vader geweest
Ik kocht ze vanaf ca 78 tot 85. Vanaf dat ik mijn eerste salaris kreeg. Verschillende cameras gehad.
En mijn eerste serieuze horloge. Overjarig model, in 1981 gekocht.
Dit is een mooi horloge
Leuk zulke eerste horloges! Je kunt zien dat ze ongeveer uit dezelfde periode komen. Heb de mijne laten servicen door Jan Ubels. Hij stond ook al dik 30 jaar stil door waterschade. Jan heeft hem perfect in orde gekregen. Zoiets kun je ook een keer doen?
dit is jaren eind 70 begin jaren 80,Jan zijn hier ook nog onderdelen voor
Voor Omega wel, maar Seiko ook vast wel. Liefhebbers genoeg. Vraag anders koekoek misschien?
Ga een beetje opruimen hier en biedt hierbij een Vostok GMT aan, welke ik hier een maand geleden heb overgenomen, maar eerlijk gezegd nog nooit gedragen heb. Loopt perfect. Heb er voor mijn gevoel teveel voor betaald en aangezien winst geen oogmerk is voor mij, kan deze voor een zeer schappelijke prijs naar een liefhebber hier. ( anders gaat ie naar het blauw toe)
Bij dit horloge komt ook nog een vintage vostok met heel veel losse onderdelen die vast nog gebruikt kunnen worden. Horloge loopt, maar zou misschien een service niet afslaan.
Pm voor meer info
Weer eens een Vostok. Normaal duurt het bij mij 2 maanden of meer, nu nog geen maand …
In ieder geval een leuke NA, kast ga ik borstelen en er moet natuurlijk een andere band op!
Mooie nieuwe aanwinst! Ik laat de mijne lekker blinken, benieuwd hoe de jouwe eruit gaat zien na borstelen. Ik vind de bijgeleverde band nog heel redelijk van kwaliteit voor het geld. Maar de mijne zit inmiddels op NATO.
De losse parts en de oude vostok zijn al vergeven
GMT blijft dus over
GMT is ook al weg
Is die GMT nog naar Batossai gegaan? Bedacht me ineens dat die er een zocht.
Nee helaas niet. Ik zoek er nog een. M’n dochter heet Luna dus had meteen de Luna dude onderdelen gekocht. Mis alleen nog een horloge. Wie helpt mij hiermee?
Helaas is deze al vergeven. Succes met de zoektocht. Zal heel lastig worden ben ik bang.
Sorry ik had je kunnen tippen, maar bedenk het nu pas. Stond er ook niet lang.
Had ook al op eBay gekeken voor jou maar na 400 stuks even gestopt. maar je ziet ze niet veel.
Maakt niet uit. Op een dag vind ik er een.
Een normaal denkend mens staat niet achter een oorlog. alleen maar verlies daar.
Een matte is idd mooier ,mijn vrouw zegt altijd het zo kermis achtig en daar heeft ze groot gelijk in. op zich die band niet zo heel slecht even met Scotts schuurspons bewerken.