Die band gaat de prullenbak in…
zonde
Hoe ga je 'm borstelen? Bedoel, in wat voor richting/patroon? Ik heb ook zo’n kast, wil het vlak om het glas ook borstelen, maar ik zou het wel concentrisch tov de wijzerplaat willen doen. Ben er nog niet helemaal achter hoe dat fatsoenlijk te doen…
Edit: ga ik overigens pas doen als de boel uit elkaar gaat, maar m’n pakketje met wijzers wordt een steeds groter mysterie:
Ik wilde heb rond borstelen en de zijkanten gepolijst houden. Is enorm mislukt
Stralen dan maar
Het vertrouwde werkpaard vandaag. Meteen eens uitproberen op een ander type bandje, nog niet 100% overtuigd of het wel past.
Beetje te racy deze band bij een tank?
Mee eens, leer en de kleur passen wel maar “race” en “dive” niet helemaal…
Ik vind het niet echt passen, deze band is meer iets voor een chronograaf met tachymeter.
Kleur: goed.
Vocht regulerend: goed.
Ook een beetje racy maar niet zo uitgesproken. Je kunt ook zeggen een bandje voor actieve dragers.
Conclusie: ok kan.
(Normaal zou ik een groene NATO op zo’n militair horloge doen. Maar nu wat ongepast)
Net binnengekomen in een pakket dat een Russische bom had kunnen overleven, met dank aan @Bert59! Heerlijk zwaar aan de pols, voelt onverwoestbaar. Ik denk dat de Komandirskie het met een pak minder polstijd zal moeten stellen de komende tijd
Das een mooie hoor.
Goed gedaan. Ze worden zeldzaam in deze staat!
Veel draagplezier Lennert
Vind die Boctok classic modellen zo gaaf!
Echt een mooie dresser. Hoor graag je ervaringen.
Zo zeg.
Net als je denkt dat je naar je geld en bestelling kan fluiten, vanwege de oorlog, krijg ik zomaar een update van mijn zending. Hij heeft langer dan een maand in Transit gezeten en nu dus bij een PostNL sorteer centrum . Waarschijnlijk met een vrachtauto gebracht
Nu eerst maar kijken wat ik ook alweer besteld had