Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Die band gaat de prullenbak in… :joy:

1 like

zonde

1 like

Hoe ga je 'm borstelen? Bedoel, in wat voor richting/patroon? Ik heb ook zo’n kast, wil het vlak om het glas ook borstelen, maar ik zou het wel concentrisch tov de wijzerplaat willen doen. Ben er nog niet helemaal achter hoe dat fatsoenlijk te doen…

Edit: ga ik overigens pas doen als de boel uit elkaar gaat, maar m’n pakketje met wijzers wordt een steeds groter mysterie:

Ik wilde heb rond borstelen en de zijkanten gepolijst houden. Is enorm mislukt :joy:

3 likes

Stralen dan maar :slight_smile:

2 likes

Het vertrouwde werkpaard vandaag. Meteen eens uitproberen op een ander type bandje, nog niet 100% overtuigd of het wel past.

10 likes

Beetje te racy deze band bij een tank? :wink:

1 like

Mee eens, leer en de kleur passen wel maar “race” en “dive” niet helemaal…

Agreed :smile: maar dan is de volgende vraag… kan dit grijsgroen geperforeerd wel?

8 likes

Ik vind het niet echt passen, deze band is meer iets voor een chronograaf met tachymeter.

Kleur: goed.
Vocht regulerend: goed.
Ook een beetje racy maar niet zo uitgesproken. Je kunt ook zeggen een bandje voor actieve dragers.
Conclusie: ok kan.

(Normaal zou ik een groene NATO op zo’n militair horloge doen. Maar nu wat ongepast)

2 likes

Net binnengekomen in een pakket dat een Russische bom had kunnen overleven, met dank aan @Bert59! Heerlijk zwaar aan de pols, voelt onverwoestbaar. Ik denk dat de Komandirskie het met een pak minder polstijd zal moeten stellen de komende tijd :smiley:

16 likes

Das een mooie hoor. :+1:

3 likes

Goed gedaan. Ze worden zeldzaam in deze staat!

3 likes

Sorry voor de datum, had er vandaag geen zin in! :sunglasses:

12 likes

Veel draagplezier Lennert :ok_hand:

4 likes

Vandaag deze drie in ontvangst mogen nemen:

Grote blij! Ook fijn dat ze aangekomen zijn!

23 likes

Goeie keuze hoor. Super mooi model en komt uit een heel goed nest.
Welkom in de familie.

14 likes

Vind die Boctok classic modellen zo gaaf!
Echt een mooie dresser. Hoor graag je ervaringen.

3 likes

Zo zeg.

Net als je denkt dat je naar je geld en bestelling kan fluiten, vanwege de oorlog, krijg ik zomaar een update van mijn zending. Hij heeft langer dan een maand in Transit gezeten en nu dus bij een PostNL sorteer centrum :sweat_smile:. Waarschijnlijk met een vrachtauto gebracht :rofl:

Nu eerst maar kijken wat ik ook alweer besteld had :thinking:

9 likes