Spannend en leuk Anno! Vooral als je niet meer weet wat er aan komt!
Mijn eerste indrukken zijn positief. (voor de prijs)
Het ontwerp van de horloges is erg mooi. Het uurwerkje voelt solide maar is erg duidelijk hoorbaar. Bandje is uitermate mweh maar goed dat is geen ramp. Omdat de kast niet van rvs is is het horloge erg licht. Dit is een voor en een nadeel. Zelf vind ik de wijzer sets erg leuk en spreekt de maatvoering mij erg aan. Het is een erg mooie dresser voor de prijs en ook de enige in zijn segment geloof ik.
Die kroon op 2 uur, vind ik een leuk detail.
Heeft voor- en nadelen, bij mijn Komandirskie schuurt die geribbelde kroon vrij hard tegen de knokkel van de pols… Maar ik draag 'm er niet minder om. Wachten tot ik eelt heb daar.
Zit toch een standaard Boctok 24xx kaliber in? Zijn inderdaad robuust maar kunnen nooit meer herrie maken dan een Molnija Daarbij vergeleken doe je geen oog meer dicht, polswekker.
Maar dat de kast niet RVS is vind ik ook wel jammer. Snap je punt. Chroom is net even wat minder duurzaam. Neemt niet weg dat het model super sjiek is.
Ik heb 2 Vostoks met resp. 2415 en 2416 kaliber en die zijn qua opwind mechanisme fluisterstil…
Ik word hier ook aardig onrustig van helaas Te jonge oren vrees ik! De beige heeft het vandaag 2u volgehouden om de pols.
En die Komandirskie? Hoor je die niet?
Mooi horloge die beige …
Nee de kommandirskie is prima. Die kast is natuurlijk rvs en veel dikker.
Ik heb een Tissot uit 1972, dresser, die hoor je ook. Maar het is een heel bescheiden mooi rateltje, je hoort m letterlijk zichzelf opwinden. Als je er niet op let valt het niet op.
Gaat vanzelf over.
Ik zat net even op eBay te kijken uit verveling ,er worden nog steeds horloges aangeboden van uit Oekraïne, en Rusland. Ik vraag mijn af of dat nog aankomt ?
je komt ze niet veel meer tegen in deze staat .
Deze vast goed gezet en volledig opgewonden voor Vostok vrijdag morgen.
Pas nog een mooie nieuwe stalen band voor gehaald.
Zie je het hoogteverschil in de schakels?
Datum nog even Eddie!
Leuke Amphibia met dat schip! Die heeft Peter bij “ons” leren bouwen trouwens.
Die zet ik zelfs met snelverzet vaak al niet meer goed.
Laat staan bij een Vostok.
Bij een bepaalde levensfase is de datum van geen enkel belang meer.
Ik plaagde je even. Ik doe dat ook niet. Moet er niet aandenken van 5 naar 24.
Geen OCD dus.
Moest even googelen.
Nee, gelukkig niet Hans.