Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Des te meer Vostoks je hebt, des te groter de kans dat er eentje al bijna goed staat.

(Deze tip was gratis.)

6 likes

Klopt! ( 3 van de 6) :+1:

9 likes

Met 31 stuks kom je de hele maand door, hehehe.

5 likes

Hans weer.
Altijd even royaal .
Hartelijk dank voor deze waardevolle tip

4 likes

In Zaandam ,het peter huisje staat er nog onderdeel van het Zaanse museum .

2 likes

Zal er eens gaan kijken Richard, als ik in de buurt ben.

3 likes

Dan zit je vlak bij mij , Monnickendam :metal:

3 likes

Na 3 maanden afwezigheid ben ik er weer, met vandaag deze Rus!

18 likes

Ik woon er niet zo ver van af.

3 likes

Ja,

Die van mij is een dikke anderhalve maand onderweg geweest. Bleef heel lang stil en gisteren kreeg ik bericht dat het op een postnl sorteerpunt was aangekomen en vandaag binnen. Verstuur vanuit Rusland en ik denk dat het met 4 wielen bezorgd word en niet met het vliegtuig.

2 likes

Fijne vostok vrijdag allemaal

16 likes

Mooie vostok vrijdag en goed weekend mensen!

(Deze bewust op de blikken band terug gezet. Stukje nostalgie. Ook orginele bezel en plastic doosje bewaard.)

16 likes

Goedemorgen heb geen Vostok om maar deze moet ook kunnen, excuses voor de datum .

20 likes

Goedemorgen dames en heren.

16 likes

Leuke foto Johan! :+1:

4 likes

Fijne Vostok vrijdag!

18 likes

Dankjewel omega_73…een leuke horlogeaccesoires op de achtergrond doet de horlogekast beter tot zen recht komen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Sorry, ik heb een beetje gesmokkeld, want ze hebben niet alle 31 een datum. De meeste Vostoks hebben gewoon een bandje en die kan ik niet zo mooi op een rij leggen.

19 likes

Fijne Vostok Friday

15 likes

Goedemorgen op deze prachtige Boctok vrijdag. Wordt weer een mooi weer weekend. Vandaag ga ik heel veel medische apparatuur en disposables transport klaar maken voor Oekraïne.
Hebben ze kneiter hard nodig.
Dit is een project overname van Anno. Heeft wel wat werk maar daar spuug ik niet in.

18 likes