Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Haha

Ik hoop dat je een BOB bij je hebt gehad :wink:

2 likes

De GVB en de NS Anno!
Die hebben mij gered en thuis gebracht. In Drenthe was ik weer (redelijk) nuchter dus kon naar huis lopen. :wink:

2 likes

Je hebt in ieder geval een mooie dag gehad Jan :+1:

2 likes

Ja man, genoten! :+1:

2 likes

13 likes

De laatste uurtjes in Thailand. Morgen vlieg ik via Singapore weer naar huis. Dit zomerse horloge heeft goede dienst gedaan :sunglasses::thailand::sun_with_face:

18 likes

Dat wordt een koude ontvangst Erik! :grimacing:
Ik waarschuw alvast. 8 graden in de zon en uit de wind. :wink:

3 likes

Heerlijk. Ik heb jaren geleden een uitgebreide kookcursus bij een toko in Zwolle gevolgd en ik gebruik die recepten nog steeds. Naast hartig ook zoet zoals kwee lapis e.d. Daarnaast kreeg je bij de Marine (wel heeeeel lang geleden voor mij hoor) elke maandag en woensdag “blauwe hap”. Jammie.

4 likes

Mooi ding! Hoe gaan die pushers? Lijken een korte slag te maken.

3 likes

Ik had het vernomen. Ben nu in Phuket. Hier is het zo’n 30 graden. Vorige week was ik in Chiang Mai waar de temperatuur boven de 40 graden uitsteeg.

4 likes

Wow @anon6642611EV wat een super gaaf horloge!

2 likes

ieder maakt mijn lekker met eten .

1 like

volgens mijn idd al heel lang terug ,volgens mijn loopt nu alles via Paresto

:wink:

6 likes

https://www.ebay.com/itm/353973620809?5 nou moet je deze prijs eens zien. de hoofd prijs

2 likes

Ziet er goed uit

1 like

Onder alle groenten en kruiden ligt een lekker visje te pruttelen. En daaronder gloeienden kolen.

3 likes

Echt bizarre prijzen… Wat de gek ervoor geeft. Maar dat zie je bij meer horloges…

1 like

Nu de kennis en spullen van de man nog en kan ik mijn eigen 3133 fixen. :innocent:

5 likes

Zeer informatief. Ook mooi dat hij wat typische 3133 probleempjes liet zien veroorzaakt door soms slechte afwerking van de onderdelen. En ja als je dan niet het juiste gereedschap hebt, dan valt er weinig te fixen. Een tijd geleden voor mij een van de redenen om te stoppen met het servicen van de 3133. Hier nog mijn oude guide.

Service Guide Poljot movement 3133.pdf (2,7 MB)

4 likes