Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Thanks, dat is wel interessant! Ik ga eens even grasduinen.

3 likes

Fijne Vostok friday :partying_face:

14 likes

Hier heb ik de mijne vrije recent gekocht, ook wat duurder maar ontzettend veel keus in allerlei configuraties. Daarnaast kun je vgm op Vostok site zelf ook weer kopen (paypal lag er daar vorige maand uit)

3 likes

Thanks, dat is een goede tip! Wat is eigenlijk de officiële site van Vostok?.. Als ik Google kom ik allerlei sites tegen.

2 likes

https://vostokinc.com/ volgens de wiki.

3 likes

Meranom is een soort officiële agent van Vostok. Ook gevestigd in Chistopol waar de fabriek ook staat. Prima zaak, en veel gekocht. Geven ook garantie en voeren dat uit. Maar ja, Leveringen momenteel? :thinking:

3 likes

In navolging op jullie reacties:
Dit is de webshop van Bosse,

Bosse woont in Helsingborg Zweden en deed voor de Oekraïne oorlog in Boctok mods. Hij heeft er nog een aantal. Door de Russische invasie is Bosse gestopt met Boctok en is verder gegaan met Vostok Europe. De mods liggen in de etalage, niet goedkoop maar wel met smaak. Doe er je voordeel mee.
Oja, allemaal een lekker weekend na deze Boctok vrijdag.

13 likes

Mogguh met de Agat Zlatoust.

15 likes

mijn pakket is retour is al drie weken geleden weer naar Moskou ,via eBay aan gekocht bedrag is wel terug geboekt via PayPal ,volgende transactie acties zijn niet meer vergoed

1 like

weet je dat zeker dat kopen op de officiële website weer lukt?

2 likes

Waarom dat dan? Is er een soort disclaimer ofzo?

2 likes

Nog steeds de dikke uit Zlatoust.

13 likes

Ik zou momenteel daar niet kopen, maar dit is wel bijzonder.
Er wordt opgeroepen geen zaken te doen in Rusland, maar dat de douane of zo, de goederen weigert in te klaren, bij particuliere aankopen?
Maar in ieder geval dikke pech Richard.

2 likes

21 likes

Ik waag mijn er niet meer aan ,en veder koop ik niks meer aan ook binnen de EU niet , even pas op de plaats, heb een hoop spul op marktplaats te koop aangeboden wij zijn druk aan het opruimen, geen horloges als die weg zouden moeten plaats ik ze onder het forum

1 like

Als er iemand nog een Vostok Classic Amphibian wil verkopen hoor ik het graag. :+1: Moet wel nieuw of NOS zijn.

3 likes

PostNL heeft het toch nog kunnen bezorgen, lag al dik 6 weken te wachten om te bezorgen. Uit Oekraïne gekocht via eBay half februari. Bandje was stuk, dat wist ik, en via CheapestNatoStraps oa deze marine strap gekocht.

Helaas loopt ‘ie niet zo mooi. Stopt af en toe, en de datum is niet te verstellen. Maar goed, wat verwacht je ook voor €42,- totaal :sweat_smile:

17 likes

19 likes

Nog even Zarya zondag.

13 likes

Mooie strakke dunne kast!

2 likes