Is dat een canvas band Sjaak?
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?
Is dat een canvas band Sjaak?
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?
Inderdaad heel dun, mede dankzij het ontbreken van dag/datum vermoed ik.
Is een fijn bandje en is van canvas.
Als er iemand interesse heeft in een Komandirskie 020741 (modelletje dat Sjaak hierboven heeft gepost) dan stuur maar een PB’tje. Mag ongedragen door, vorige keer dat ik wat Vostoks in het blauw gooide waren ze allemaal binnen 3 minuten weg dus eerst hier maar eens polsen
Ja helpt allemaal mee, en een rustig ontwerp. Mooie dresswatch!
Als hij niet loopt is het wel zonde van de €42,00. Want uiteindelijk ga je hem niet dragen. Service beurtje is al snel minimaal dezelfde prijs. Dilemma’s.
Very nice deze!
Zag deze op MP is wel een Vostok maar dan op schaal. Misschien leuk om bij je verzameling neer te zetten. Ik heb er al 2
APEX Vostok Carrier Rocket 1/144
€ 16,95
Het ging deze geweest zijn vandaag, maar toen… krak zei de kroon. Dus dan maar op zoek naar een donor (en intussen gevonden en al onderweg!).
Zonde shit happens Lennert , maar je heb die mooie Shturmanskie nog , doe je die om …
Zeker. En eens ik de donor heb is het ook maar 5 minuutjes werk, gelukkig… Ik heb al (véél) ergere dingen kapot gekregen dan een winding staff.
Laat dat nu toevallig zijn wat ik gedaan heb
International Cosmonautics Day vandaag, dus maar mijn Shturmanskie zoals Yuri Gagarin hem als eerste man in de ruimte droeg.
Die orginele, smalle, wat uitbuigende, kroon vind ik ook mooi. Je ziet nog weleens dat er een vervangende ‘standaard’ kroon op gezet is.
Hier is mijn NA. Overgenomen van @VriesKou.
Erg stijlvol duikhorloge. Valt wat dat betreft niet tegen. Ik ben er alleen nog niet achter hoe je het horloge op de juiste datum zet. Hij heeft toch wel een quick-set?..