Dat dacht ik eerst ook maar die met blauwe bezel draag ik heel vaak met de bracelet , dus valt allemaal wel me , de band rammelt niet en is geen haren trekker .
het ziet er wel solide uit de band.
Een Poljot PRX… Gaaf model hoor
Hebben jullie ervaring met Vostock24 watches? Ze verzenden alleen via Russian Post (14-30 dagen). Werkt dat? En wat met invoerkosten?
vostok-watches24 is een goede webshop, snel geleverd en niet duur. Vorige bestelling was binnen een week in huis. Met invoerkosten kan je geluk hebben maar soms ook pech.
Een hele mooie Roel!
Uit het jaar dat ik voor het eerst naar de vs ging.
tot vorige week leverde hij via post nl en garandeerde geen import kosten. Kreeg je die wel dan kreeg je voor het betaalde bedrag van hem een tegoedbon op een volgende aankoop in zijn webshop. Ik bestelde de onderdelen voor m’n baikal en had ze binnen 9 dagen in huis en zonder bijkomende kosten.
Sinds een paar dagen is er wat veranderd en is de levertijd tussen de 03 en O5 weken. Ook moet je nu rekening houden met eventuele bijkomende kosten dus net hetzelfde als bij Meranom, chistopol, komadirskie of vostok zelf. Vostok24 antwoord wel altijd snel bij eventuele vragen; via mail whatsapp en biedt een uitstekende service. Ik koop er zeker nog. Bovendien heeft hij vaak het meeste op voorraad.
Succes!
Succes.
Dank allen voor de info. Langere levertijden vind ik niet erg zolang er maar niets kwijt raakt onderweg. Tot nu toe alleen DHL gebruikt tot volle tevredenheid.
Had de 170964 op het oog, vind 'm mooi met de kleine secondewijzer a la Panerai maar zwart is wel wat saai. De 170548 GSE1 heeft een mooie sunburst wijzerplaat.
Patina en Slava!
Lijkt wel een fifties jukebox!
Goede keus Folkert!
Deze nieuwe 170962 is ook niet verkeerd qua kleur, mooie band ook, vraag is of dat leer tegen water kan… Scherpe prijs.
Ja kan niet lezen of het speciaal behandeld leer is. Anders eerst zelf behandelen met leather soap voordat je hem draagt. Doe ik altijd met nieuwe leren banden.
Mooi horloge! Lijkt niet leverbaar helaas. Zie nu dat dit ook bij de andere horloges staat.
Bij Meranom ook niet meer.
Afwachten… Eén dezer dagen gaat de Radio Room met DHL mee, nieuw horloge onderweg! Altijd een leuk vooruitzicht. Beetje opzichtig ding maar al hele leven met “radio” techniek en geschiedenis bezig (geweest) dus deze mag niet ontbreken bij mij.
Dan zeker niet!
Tenzij het leer een speciale behandeling heeft gehad zeer waarschijnlijk niet.
Zou ik zeker niet bij zomaar elke leren band doen. Soms is het veel mooier om het leer eerst een eigen patina te laten ontwikkelen. Evenmin is het nodig om leer te gaan behandelen voordat je het überhaupt hebt gedragen.
Mooie combi zo! Ik herken m’n eigen vingerafdrukken nog