Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Ik zou het bij een stalen band houden waar ze ook op zat mijn mening ,smaak verschild nu eenmaal.

1 like

Mesh staat er ook goed op.

2 likes

Die is ook mooi Sjaak.

2 likes

Daar zal ze de meeste tijd ook wel op zitten.
Voor de afwisseling af en toe iets anders.

1 like

Vind ik ook deze mag blijven.

3 likes

Inderdaad. Zal ik ook eens proberen.
Maar ik wil hier ook iets rubberigs op om er de ultieme zomerklatser van te maken.
En ik weet ook , en vindt ook ,dat ze dat nu ook al een heel eind is.

2 likes

Of toch maar lekker fris en fruitig…
Had ik al geel gezegd?! :sunglasses:

21 likes

Geel is geil.

1 like

:thinking: Dol op horloges maar dat nou weer niet…

1 like

Is dat perlon?

2 likes

Ook mooi, maar ik ben helemaal anti nato.
Ik houd de caseback ook graag een beetje mooi.

1 like

Dat is perlon idd die kocht ik vroeger bij de Hema ,als kind meestal in het zwart ik dacht voor 1,50 gulden dan heb ik het over 1975 ongeveer .

1 like

Dit mijn mooiste horloge met dank aan @dirkt die het heeft voorzien van nieuw glas, alleen de band past er niet echt fijn op .

17 likes

Mooie 119 Richard!

1 like

Dit is ook een mooie,119 ,ik zal eens wat foto’s plaatsen van mijn 119 verschillende wijzerplaten

2 likes

Maar je ziet dus dat een geel bandje erbij super staat Eddie! Voor jou dus in rubber.:grin::+1:

3 likes

Ik hoop nu meer tijd te hebben, kelder op geruimd betegeld geen betonstof ,aan mijn zolen door het huis , nu even de tuin op ruimen , en ook kozijnen schilderen .

1 like

Goed bezig Richard!
Mag je bij mij ook wel doen, ben ik geen liefhebber van. Zeker niet 1 hoog en bij de dakgoten. Wij hebben zo’n oud huis met veel hout. :grin:

1 like

ik ben geen liefhebber van schilderen, wij hebben laagbouw niet bang ben op hoogte, mijn vrouw vindt het zo eng als ik bij de overburen wat doe ,ik moet wel noord Holland komen

1 like

Kan ik jou niet aan doen Richard en zeker Esther niet.

Ik stap weer eens op en wens een ieder een rustige vredige nacht toe!

16 likes