Mocht iemand nog iets buiten de gebaande paden zoeken, deze staat momenteel op UF.
https://www.youtube.com/watch?v=CN9Hja208XI treinstel word gesloopt ,in tallinn estland, heeft niks met een horloge te maken
Ik was vanavond op een verjaardag. We hadden biertjes in geschenk verpakking meegebracht voor de jarige. Van die bijzondere biertjes uit een bijzonder land. Drie keer raden waar die biertjes vandaan kwamen!..
Inderdaad Tallinn! Onze vrienden waren daar 4 jaar geleden geweest en we dachten dat is geinig.
Over toeval gesproken!
(Ander biertje , andere gelegenheid )
Jammer van die treinen trouwens. Best nog wat van te maken.
10 euro, omdat ik dan ook een dure zonnebril moet kopen om mijn retina te beschermen.
P.S. Mooi ding
Dat is idd toeval.
Mooie Strela!
СТРЕЛА (cyrillisch) betekend trouwens pijl. Dit voor de liefhebbers.
Dank je wel.
Destijds gekocht omdat hij visueel dicht bij de versie komt van leonov (eerste spacewalk)
Mijn inschatting is dat de И staat voor Имя voornaam en de Ф staat voor фамилия achternaam.
Hopelijk klopt de bloedgroep met die van jezelf voordat ze er het verkeerde bloed inpompen bij een trauma calamiteit. Dus bedenk je 3x voordat je deze band omdoet.
Nee klopt niet in mijn geval ik heb O Pos , als ik A krijg toegediend loopt niet goed af.
Voor mij zou deze prima zijn…
Dan staat de O vast voor отчество, patroniem
Deze woont vanaf gisteren bij mij ,na een succesvolle adoptie.
Die zonnebril had ik gelukkig al @HansvR
Misschien straks eens op zoek gaan naar een passend leertje of rubbertje voor deze .
Maar wat vinden jullie hier van
- Leuk
- Too much
- Te Bassie ( van Adriaan)
0 stemmers
Leuk, maar ik zou een gele siliconen band er bij zoeken.
Zwart rubber of NATO. Het horloge is mooi maar ook “aanwezig” dus ik zou een rustige donkere kleur band kiezen. Deze rode vloekt echt enorm met het geel.