Die RVS variant is gaaf. Ik speel nog met het idee een metalen band te kopen, het setje van jou ziet er mooi uit. Is ook een originele band geloof ik? Ik kom ze wel tegen online voor niet gek veel geld, mogelijk reproductie, maar ik ben niet zo weg van de gevouwen links. Het zal wel authentiek zijn, dus het is nog ter overweging
Ik heb weer een stuk of 13 oude Russen gekocht via Ebay. Weliswaar vanuit Ukraine. Dus wanneer ze er zijn zullen er hopelijk heel wat geslaagde projecten volgen.
Bram
Altijd al gedacht dat dat kereltje alleen maar witte bammetjes eet
Als ik hem zo zie … krijg ik spijt de mijne te hebben verkocht …
Misschien kon ik het moeilijkst wennen aan de chrome kast
Ik zie ook liever RVS, maar het heeft mijn besluit tot kopen niet tegengehouden. Was wel benieuwd hoe het in het echt zou zijn, aangezien ik hem op basis van foto’s (@ HF) heb overgenomen. En het viel me helemaal niet tegen, al helpt het dat er praktisch geen slijtplekken zijn.
Klopt David. Ze zitten inderdaad niet heel comfortabel. Maar ja ik heb genoeg horloges en vond het leuk om deze zo orgineel mogelijk te maken.
Wel eerst zo goed mogelijk afstellen. (Russische methode, werkt prima! )
Ik wist niet dat Drenths ook cyrillisch schrift gebruikt
Niet verder vertellen Folkert, maar als ze echt Drents gaan praten moet ik me goed concentreren. Ik ben een emigrant uit de Betuwe met een zachte G.
Vanavond deze vintage Poljot mee, blijven toch geinige details. Okay okay excuus voor mijn fotografieskills.
Nog nooit gezien die kleur, heel mooi.
Mooie Marc! Veel plezier ermee!
Nou ik heb hem al eens gezien en blijf hem prachtig vinden…wisselen??