Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Ik ben nog steeds aan het sparen voor zo’n horloge,

1 like

Het is bizar, maar ik heb dit jaar maar één (1) horloge mee op vakantie!
Tot nu toe bevalt het prima, omdat ik er alle kanten mee op kan; zon zee zwembad, alles veilig.

Intussen heb ik wel wat zitten struinen op de baai en heb ik er nog een andere Amphibia bij gekocht, maar daarover later meer. :wink:

20 likes

Weer een fijne vostok vrijdag voor iedereen.

16 likes

Vandaag de raketa perantual…op Vostok friday 🫣

17 likes

Goede Boctok vrijdagmorgen allemaal, vandaag deze “Albatros” omgedaan. Lag onderin een plastic doosje op de Rikketik en was mij gegund voor een klein prijsje. Over de “Albatros” beetje info gezocht en blijkt toch wel heel een leuk verzamel object. Liep wat onregelmatig, dus eerst maar een gedemagnetiseerd wat een enorme verbetering is. Loopt nu een stuk beter. Zat een rood bandje om maar deze uitvoering schreeuwt om het originele zwarte Sovjet strapje. Blij mee.

19 likes

Een fijne Vostok vrijdag.

17 likes

Mijn eerste Vostok blijft ook mijn lievelings Rus. Alleen de RVS band vind ik wat minder en single pass NATO draagt voor mij comfortabel.

Fijne Vostok vrijdag!

20 likes

Een vostok gaat graag mee de natuur in!
Vrolijke Vostok Vrijdag allemaal! :blush:

(Nu 3 dagen om, en loopt nog precies gelijk. :+1:
Dit horloge had in 2020 gelijk garantie nodig, de datum wisselde niet. Allemaal goed gekomen en netjes hersteld door Meranom.)

19 likes

Goedemorgen dames en heren.

16 likes

Goedemorgen allemaal, of in dit geval: доброе утро

18 likes

Привет!

Een mede Drenth! :wink:

3 likes

Helemaal mee eens! Zeker in vergelijking met de originele stalen harentrekker band. Die vind ik wel heel mooi staan bij deze kast, maar iedere keer als ik hem draag vind ik het een onding. Heb ik de hele dag last van :weary:

3 likes

Mooi plaatje, mooi horloge! :ok_hand:t2:

3 likes

Single pass legt bij mijn Vostok de kast ook een stuk minder hoog op de pols, dat vind ik wel fijner dragen. Anders steekt 'ie echt uit zeg maar :grimacing:

2 likes

Vandaag maar weer eens de Sturmanski. Gekocht voordat alle narigheid uitbrak. Daardoor helaas wel een kleine bijsmaak bij dit horloge ontwikkeld wat toch als oorsprong een militair horloge is. Maar tijden veranderen. Het blijft wel een plaatje om te zien!

19 likes

Ja dat scheelt behoorlijk. En minder overbodige hardware om je pols maar toch beveiligd als er één bandpen breekt of los laat.

3 likes

Herkenbaar David.

Toch nog steeds blij met mijn setje Sthurmanskie 's.
Een civiele uitvoering, een militaire en een reserve waar kleine imperfecties aan zitten m.b.t. de lume.

De civiele met chrome kast en 3133 uurwerk.

Achter deksel van de geheel rvs militaire uitvoering.

Uurwerk met hacking functie, 31659 en vaste bezel, van de militaire.

19 likes

25 likes

Wat een mooie :star_struck:

2 likes

Op deze mooie vrijdag mijn NA om de pols. De Seiko bezel insert en groene Nato maken hem echt af imo.

19 likes