Prachtkleur! Vrolijk zomers.
Leuk verhaal! Dus dit is het eerste horloge in de ruimte, als ik het goed heb!
Nu nog uitzoeken aan welk team dit horloge is opgedragen.
Met de groeten van een broertje van hem uit 1956:
Veel plezier met de aanwinst!
Groeten, Tom.
Hallo Tom,
Bedankt voor je bericht.
Ja het is juist dat Pobeda het eerste horloge in de ruimte was.
Haha, groeten terug aan jouw Pobeda uit 1956
Groeten, Rinus
Ja dat ruimte vaart verhaal triggert mij ook steeds. Ik kwam al iets tegen van Russisch ruimtevaart agentschap, dat afgekort USC zou heten. U van ussr neem ik aan. Maar ben nog niet veel wijzer geworden. Ik heb nog oude propaganda boekjes uit de sixties over o.a. ruimtevaart en satellieten. Zal nog eens zoeken.
Intussen lekker de oranje scuba omgedaan.
In dit propaganda boekje gezocht. Maar helaas, meer gericht op de eerste tv en communicatie satellieten.
Als goedmakertje een foto van Valentina.
Bedankt Jan, voor het opzoeken in het boekje en de foto’s
Hier nog een foto van Yuri Gagarin met zijn Sturmanskie.
Vandaag een oude Wostok met schitterend simpele plaat en een 2209 uurwerk. 1 van mijn eerste geslaagde projecten. Afgesteld met een iPhone app. Later toen ik een Weishi had aangeschaft kwam ik er achter dat die een beat error van 9 had…. Nu niet meer!
Wat een mooie basic Boctok. Gewoon, waar een tijdsweergave voor bedoeld is. BE van 9? Geweldig, dat moet je bijna kunnen horen. Is dat iets wat de iPhone app gewoon niet meet? Heb zelf ook een Weishi dus gebruik geen app vandaar mijn onwetendheid.
De app was alleen voor de timing. Die met be was duurder
Dubbele espresso op, en dan de ochtendwandeling met de kleinste richting opvang met de Šturmanskie om. Veel beter kon de dag niet beginnen.
Ik heb er vier waar van de oranje het mooist is ,volgens mijn wordt het geen eens meer gefabriceerd in oranje ,ik noem het mijn seizoenen horloges
groen lente ,blauw zomer ,oranje herfst, zwart winter ,Als je nog witte kunt kopen mag dat ook voor de winter Richard.
Maar mooie set hoor!
Blauw kan ook wel in de winter toch?
zeker , het is maar een idee van mijn met kleuren