Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Da’s nog net een brug te ver Jan.

1 like

Snap ik Eddie. Dan is het echt een knaller. Super banaan of zoiets. Ik zou hem ook niet overal dragen dan. :grin:

2 likes

Nou een toffe combinatie met de gele bies :+1: :+1:
Staat cool met het zonnetje erbij

1 like

Russisch horloge Van de Militaire Luchtvaart Academie in de stad Tambov Ter ere van hun 75 jarig bestaan. Ondertekend door Generaal Gorev.de directeur tijdens dit jubileum van deze Academie.

Met dank voor de hulp en steuntroepen op dit fantastische forum

1 like

Was leuk om mee te maken hoe er steeds een puzzelstukje op zijn plaats viel. Dank voor inbrengen van deze interessante uitdaging. En het bijzondere horloge!

1 like

Natuurlijk vandaag Vostok vrijdag openen met de NA
Fijne Vostok vrijdag allemaal.

17 likes

Geen Vostok maar Poljot hier vandaag. Die eens moet opengemaakt worden ook, want er klikt iets binnenin (wellicht de ratel van het alarm). Ik hou niet van onvoorziene/ongewenste geluiden in een horloge.

20 likes

Lekkere Boctok vrijdag allemaal weer.

15 likes

Maak er een mooie vostok vrijdag van mensen! Goed weekend straks!

18 likes

Fijne Vostok-vrijdag!

22 likes

Beetje zondigen op Vostok vrijdag, maar als ik eens de moeite neem om de maanfase juist te zetten op deze Buran dan draag ik hem ook minstens een week:

21 likes

Kan ik me iets bij voorstellen. Is zeker nog veel meer draaiwerk dan alleen de datum?

2 likes

Ja, de maanfase wordt ook juist gezet met het verdraaien van de wijzers. Dus eerst zet je de maanfase juist door de wijzers door te draaien, dan de datum door rond middernacht heen en weer te gaan en tenslotte de tijd. Er is helemaal geen quickset, en ik ben helaas wat te OCD om deze te dragen met een verkeerde maanfase :sweat_smile:

5 likes

Fijne vrijdag!

19 likes

Fijne Vostok vrijdag allen en groeten uit Bretagne. Koffiepauze nu :wink:

20 likes

Ook eentje omgeknoopt.

21 likes

Hele mooie klassieker Mark!

1 like

Mogguh :raised_hand:

17 likes

Straks vast weer een wissel.

18 likes

Dirk ik heb ook zo’n snipper ,waar heb je dit perlon bandje gekocht de Hema heeft ze bij ons niet meer staat erg mooi er op