Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Ja was lekker weer voor de tuin! Mooi uitzicht heb je er ook bij met die gele dondersteen!. :grin:

2 likes

:+1:

10 likes

precies wat ik bedoel, moet kunnen had ze maar horloge moeten worden ,ik heb ook wel eens met een aquarium gelopen er zat nog geen vis in

1 like

Jan ik ken het niet goed zien op je foto is dit nog een CCCP serie ?

1 like

Daar kunnen ze heel goed tegen zoals de test in deze video bewijst! Tot meer dan 600 meter waterdicht!

8 likes

Nee Richard. Dit was er een uit 2010 meen ik. De serie zonder dat metalen randje rond datum venster. Beetje zacht groen/blauwe dial. Mooie maar weer verkocht.

1 like

nu dat je zegt je heb ze ook zonder datum venster ,ik zal bij die van mijn eens kijken morgen ik heb 25 horloges waar van 12 vintage , in begrepen 3 werk horloges + inbegrepen 3 Seiko horloges + 7 meranom

1 like

Jan weet jij wat deze twee teksten beteken ,juni is het wel weer de tijd voor dit horloge (ik heb het omcirkeld met rood)

5 likes
3 likes

Tekst is moeilijk te zien Richard. Eerste lijkt op заказ. Zal nog eens kijken in grote boek.

1 like

Ja dat klopt als een bus

1 like

En dan WUS и HdR. Volgens bijdrage van Mark!

Dus " besteld door WUS en HdR". Staat er ongeveer. :blush:

1 like

Ik mis alleen de zwarte.

11 likes

En de serie met 420 kast. :wink:

1 like

je hebt de 710 kast & de 420

1 like

Nah, die zou ik eenvoudig kunnen faken door ze over te plaatsen. De inhoud is hetzelfde.

2 likes

je ken het zo om zetten maar dan moetje wel 420 kasten in het bezit hebben

Mooie collectie trouwens.

2 likes

Dank je. Die 420 kasten is geen probleem, heb er wel, maar aangezien ik de 710 veel prettiger vind zal het wisselen niet nodig zijn.

Ik blijf die 420 sowieso wat lastig vinden qua bandkeuze.

2 likes

Het lijkt wel of een collectie, bij een ander altijd mooier is,
net als het gras bij de buren

2 likes