Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Vostok vrijdag sneak preview :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: datum verzetten was teveel werk :expressionless:

16 likes

Rond is ook maar saai…

14 likes

Ik was even benieuwd naar de verschillen, op de pols De oude Strela kast met 19mm lug breedte, t.o.v. de oude Sturmanskie kast 18mm lug breedte.

De Strela heb ik niet meer maar droeg wel wat groter in mijn beleving. De nieuwe Strela 38mm kast heeft een lug breedte van 20mm en lug to lug maat 46mm.

De oude zwarte Sthurmanskie meet ik ook op 38mm en lug to lug 46mm. Bij een 18 mm lug breedte dus. Ook 14mm bouw hoogte net zoals de Strela.
Zou dus niks uitmaken, misschien optische illusie door slanke lange lugs van de Strela. :blush:

Update, gegoogeld op de 19mm Strela. Er wordt Lug to lug, 47 of 47,5 opgegeven. Dus iets langer inderdaad. En ook 15mm hoog. Misschien niet helemaal illusie? :thinking:

9 likes

Iedereen aan het werk ?
Jazekers,nog een paar weken een natte rug hebben van de koffers sjouwen en dan na 30 jaar bagage afhandeling naar een kantoorbaan en lekker uitdijen :).

15 likes

En natuurlijk voor iedereen weer een geweldige Vostok vrijdag gewenst.

15 likes

Fijne Vostok vrijdag iedereen!

15 likes

Ook wel weer eens leuk! Ex Vostoks! Hij was kolossaal, maar wel heel mooi afgewerkt!
Vrolijke Vostok Vrijdag iedereen! :grin:

17 likes

Ja de GAZ-14 Limousine was kolossaal!

2 likes

Vostok vrijdag met de titanium 627 42mm
Fijne dag :slightly_smiling_face:

15 likes

Nee kon geen 8 minuten wachten :innocent:

20 likes

Fijne vostokvrijdag allemaal.

17 likes

16 likes

Hier ook Vostok vrijdag vandaag.

19 likes

Klopt, Cyrillische dial en Latijnse bezel. Niet minder mooi daarom :slight_smile:

2 likes

Geen vostok maar toch wel leuk

16 likes

Ik ben er weer bij met de Vostok inside :grin:

19 likes

Fijne Vostok vrijdag!

15 likes

Mooie 12!

Wegens drukte hier al een tijdje niet meer geweest, maar ik doe ook maar weer eens mee.

Fijne Vostokvrijdag allen!

18 likes

Hee!! Ik dacht al, waar blijft ze. Welkom terug! :blush:

3 likes