Goedemiddag,
De heeft een mooie, wat gruizige wijzerplaat, zoals op foto twee goed te zien is.
Mooi passend geheel. Deze combinatie van kast en nato draagt waarschijnlijk ook uiterst licht. Netjes, complimenten.
Dit ziet er gelikt uit
Na meerdere klus dagen zonder horloge en wat buikgriep dagen toch maar weer deze simpele schoonheid posten.
Nice one
Ondanks 38 mm geschikt voor de wat stevige pols de lugs zijn bij dit model wat lang , ik dacht uit me hoofd 48 mm L2L , vergelijkbaar met gemiddeld 42 mm horloge .
Werk gaat altijd door Bert. Komt door die digitale kantoren.
(We zijn aan het verbouwen, dus administratieve zaken afhandelen.)
Mooie sunburst!
Is dit zo’n ‘linnen’ wijzerplaat Bram? Mooie klassieker!
Ja klopt. Je hebt ze ook met iets dunnere cijfers. Die zag ik vandaag nog op eBay. Vind ik nog strakker.
Raketa heeft leuke bijzondere ontwerpen. Net even anders!
Mijn (ex) wereld tijd Raketa. Er zat zo’n prachtige stevige tik in dat uurwerk!
Oeh die is mooi.
Voor 50 euro gekocht van Poljot24 Julian Kampmann, in nos staat.
Maar dat was in 2012.
Volgens mij een van die laatste horloges, die uit de rest partijen werden opgebouwd. Er zat namelijk duidelijk kleurverschil in bezel en wijzerplaat. De plaat is veel witter. Stoorde mij helemaal niet. Fijn horloge!
Ja oude Sovjets gaan als Rolexen over de kop vandaag de dag. (Denk ik ik was toentertijd niet bezig met horloges)
Ik was even benieuwd naar de verschillen, op de pols De oude Strela kast met 19mm lug breedte, t.o.v. de oude Sturmanskie kast 18mm lug breedte.
De Strela heb ik niet meer maar droeg wel wat groter in mijn beleving. De nieuwe Strela 38mm kast heeft een lug breedte van 20mm en lug to lug maat 46mm.
De oude zwarte Sthurmanskie meet ik ook op 38mm en lug to lug 46mm. Bij een 18 mm lug breedte dus. Ook 14mm bouw hoogte net zoals de Strela.
Zou dus niks uitmaken, misschien optische illusie door slanke lange lugs van de Strela.
Update, gegoogeld op de 19mm Strela. Er wordt Lug to lug, 47 of 47,5 opgegeven. Dus iets langer inderdaad. En ook 15mm hoog. Misschien niet helemaal illusie?