Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Ja ik ook. Heb een Tudor, 34mm, prima maat. Pontiac idem. Veel van die vintage horloges zijn wat kleiner, ben nu een Larex aan het opknappen en die is ook maar 32mm of zo.

1 like

Altijd leuk zijn slechte Engels

9 likes

Vermakelijk Bill, maar hij legt het prima uit! :blush:

“Now you do and go backwards, until you see or feel something happens.” :wink:

2 likes

Als er ooit één richting het blauwe gedeelte gaat denk dan aan mij. Een digitale rus zit nog niet in mijn verzameling…

4 likes

:+1:

En zo zien ze er van binnen uit. Er zat een stofje op binnenkant glas. Ging makkelijk open. Ook nodig als de batterij gewisseld moet worden. Na een jaartje of 2.
Ze zijn ook nog af te regelen. Daar moet ik nog eens een studie van maken. :blush:

5 likes

Lang geleden dat deze nog eens uit de doos kwam. Zijn tweelingbroer met de meer paarse tint wijzerplaat is er al uitgehaald, in afwachting van foto’s voor verkoop.

13 likes

Zo niet meer op tijd komen kan niet meer. deze Poljot met alarmfunctie zorgt daar voor. :upside_down_face:
Moet nog wel een keer een nieuw glas op.

11 likes

Vandaag deze nog eens om sinds heel lang. Blijft erg tijdloos en uniek!

13 likes

Vandaag ook de Big zero om Bart …pracht horloge

13 likes

Ook zonder bril af te lezen :smiley:Mooi hoor.

5 likes

Nog steeds deze schoonheid om de pols.

Even een kijktip, zojuist een aflevering van “de nieuwe zijderoute” gezien. Schitterende beelden uit midden Azië. En vakkundig gepresenteerd door onze nationale Rusland kenner en onze China kenner. Zeer interessant om te zien hoe de machtsverhoudingen aan het schuiven zijn. En ik begrijp ook bepaalde sentimenten wat beter nu.

14 likes

Gezien en klopt wat je zegt. Zeer informatief!

2 likes

Ik heb hopelijk toch niet zo’n mooie Sturmanski gemist? Wil al een tijdje een 31659…

2 likes

Nee Ruben die had ik niet :+1:

Deze heb ik vanavond afgemaakt.

Oud uurwerk serviced.
Nieuwe wijzerplaat en kast, gouden wijzers rode secondewijzer.

Op bijpassende Nato

21 likes

Stijlvol horloge André! :ok_hand:t3:
Mooie wijzers!

2 likes

Erg mooi! Rustig om naar te kijken. Band past goed. Smaakvol geheel.

3 likes

Had nog een heel oud 16mm nato bandje liggen en dat ziet er al een stuk beter uit.

17 likes

Staat verassend goed!

2 likes