Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Click is afgedekt, dus dat zal je niet zien.

Heb ik weer. :thinking:

Is ook een vak horloge maken. :blush:

Ben mijn vitrine kast een beetje aan het herschikken, genieten van de horloges, keuzes maken welke nog keer in een schoonmaak bad moeten, …… en nog een paar leuke foto poses gemaakt.
Hier een setje gezellige wekkertjes.

23 likes

Csaar Peter de Grote ,ik ben het Czaar Peterhuisje te Zaandam geweest ik ken het aan bevelen

2 likes

niet de klok de vergeten te verzeten dames en heren naar +

2 likes

Hoe leuk, bijzonder, gaaf ik de Russische horloges ook vind: ik heb ze sinds juli vorig jaar niet meer aangeraakt. Ze gaan de komende paar weken in het blauw. Zijn er nog horloges waar iemand nog interesse in heeft?

1 like

Nou nou nou Tony, moeten wij ons zorgen maken?

3 likes

Tja Dirk, als ik ze niet draag is het ook niet goed voor het horloge. Een jaar niks van die horloges gedragen.

1 like

@BroederBill had toen wel interesse in de gele Boctok.

Nog steeds

Mijn spider… Hoort hier nou een bezel op en welke?

4 likes

de rode heb ik maar die gele zou het compleet maken

9 likes

patina

7 likes

Ik zie toch een soort van bezel? Die goudkleurige ribbeltjes?

Er zit nog een verhoging lijkt net of daar nog iets op moet

1 like

Een oude Sovjet gewoon goed magnetiseren dan haalt die dat uurtje zo in :yum:

1 like

Ik ben een kwartier bezig geweest vanochtend.

3 likes

Zonde, mooie collectie opgebouwd! Maar je hebt ook weer gelijk dat als je ze niet draagt het ook zonde is. Zijn dat Vostok Panerai?

2 likes

Panerai zijn mooi, ook echt eens iets anders dan het gros van de Vostok dat toch veel op elkaar lijkt afgezien van de verschillende kleuren.

1 like

Wellicht heb je gewoon te veel horloges in het algemeen, niet speciaal Russen.

Ik heb nu 10 horloges, van alles wat qua merk en stijl en zelfs dan merk ik al dat sommige horloges weinig draagtijd krijgen. Je hebt al snel een paar favorieten, in mijn geval omdat ze emotionele waarde hebben (erfstukken) of gewoon omdat ze zo heerlijk dragen.

Ik merk, na ruim een jaar met deze hobby echt actief bezig te zijn, dat zomaar van alles kopen, kopen en nog meer kopen ook weinig toevoegt voor mij. Gewoon genieten van de bescheiden collectie die ik heb.

Ondanks alles wat er nu aan slechts in de wereld gebeurt gaat mijn Scubadude nooit weg.

5 likes