O ja! Zie het nu ook. Stijlvol detail!
Alsof het altijd zondag is
Niet van geboorte ik ben geboren in de kop van Noord-Holland ,ik ben zelfs geen eens in het land geweest mijn oma wel geb. te Rochester NY, Ik heb pas toen ik ter wereld kwam en NL pas
dat gaat niet meer
Mooi ding die Beside. Wat ook typisch is bij Casio is dat ze perfect zijn uitgelijnd. Secondewijzer staat precies op de markers. Ongeacht welk horloge…
OK, ik heb de boel opgeleukt. Ik dacht echt dat ik meer Russen had. Kom nu tot 27 stuks.
Edit. Laatste box stond op zijn kop
Die gele zou ik ooit willen overnemen… verkopen of ruilen
Die Russische Panerai zijn mooi!
He Tony das zijn wel een hoop Russen bij elkaar. Kijk uit anders gaan ze zich vermenigvuldigen.
Gewoon op z’n Russisch annexeren die handel.
O dat valt mee Tony.
Mooie Sturmanskie’s en Desert shield’s zo te zien!
Ik vind mijn 12 Russen al redelijk veel. Maar er een weg doen heb ik eerder gedaan en spijt gekregen. Dus laat het zo. Af en toe wordt er een geofferd voor onderdelen van een ander.
Ik vindt het lastig tellen. Moet ik voormalige USSR erbij tellen?
Ruhla, kienzle, luch. Ik heb echt geen benul.
Zijn er nog andere merken uit de satelliet staten?
Zeker.
Satelliet staten volgens topic titel niet. (Maakt mij niet uit).
Maar ik denk dat jij nog steeds eenzaam aan de top staat. Zelfs op HF totaal.
Jullie hebben wel kwalitatief betere horloges of in ieder geval dichter bij het oorspronkelijke model.
Soms zit er een pareltje tussen jouw collectie Bill. Ik vond bijv die bloedrode cccp propaganda Raketa erg mooi. Die gaf je later weg begreep ik.
Maar je bepaald zelf wat je wilt verzamelen gelukkig.
“We leven in een vrij land” zeggen we nog wel eens.
Helemaal mee eens. In ieder geval bijzonder inspirerend. Handen jeuken al weer.
Nou, die ben je zo kwijt.
Mooi dames horloge!
Als ik eens weer ga bestellen in Rusland dan bestel ik er eentje voor jou bij. Krijg je gewoon van mij Bill. Had afgelopen februari voor @Sjaak (die had geen creditcard) ook zijn gele meebesteld.
Zeker in het echt Folkert. Ze dragen heerlijk en zien er echt als een mean-motherfocker-watch uit.
Je gaat ook expres in een WC zonder licht zitten voor het übercoole disco-effect.
Te laat Jesus. Die 27 is binnen een jaar gepiept. Vorig jaar rond de zomer de eerste Slava en Desert Shield van @Koppie gekocht…
Die collectie is inderdaad agressief gegaan. Die Russen hebben een prominente rol in de collectie ‘veroverd’
Die twee Sturmanskies zijn bijzondere horloges. Die techniek is gaaf.
Van de Desert Shields is het verhaal erom heen; dat speelt elke keer virtueel in het hoofdje als ik ze draag. Bijzonder iets.
Die rondleiding bij jou Bill was heel indrukwekkend. Jij bent absoluut de grootste horlogebaas die ik ken. Ook de meest enthousiaste én vrolijkste trouwens.
Het leuke is dat de originele Panerai-genen meer in die Vostoks zitten dan in de huidige modellen.