Yes, op Youtube staan er verschillende reviews over deze als de Pamphibia’s. Geborstelde kast, sandwich wijzerplaat enz.
Is ook waar Folkert. Bij de rest heb ik er geen last van ze om te doen.
Als ze je echt tegen staan dan kun je ze beter verkopen. Ik vind de Panerai erg mooi, vooral die met de groene wijzerplaat. Maar ik moet ook oppassen niet aan de lopende band horloges te kopen…
Je was er al enige tijd naar op zoek toch?
En nu eindelijk gevonden!
I saw what you did there gefeliciteerd
Dankjewel! Vanaf het begin toen ik Vostok ontdekte gecharmeerd geweest van de Panerai. Gewoon een “niet zo standaard” Vostok. Mooie rustige wijzerplaat en toch een lekker stevige duiker.
Wil wel t.z.t. een stoere lederen band erop zetten.
Cool idee!
De Raketa vandaag. Ik was naar Brussel voor wat snuisterijen en curiosa te zoeken. Leek me gepast horloge.
Dien ik me zorgen te maken over de beat error? (Met een appje en een eenvoudige iPhone microfoon gedaan)
Lijkt me een heel goed plan Dirk en Bas @BG1 .
Hoe wil je jouw stukken verkopen als je er niet bent?
Kan zo op de site niets vinden over de standkosten.
Heb je een foto van het hele horloge?
Zal eens in het grote boek kijken. Die had je zelf toch dacht ik?
Ik heb er ook die weinig draagtijd krijgen. Ook te veel. Ook niet goed voor mechanisch horloge. Dus af en toe even laten lopen. Zelf kan ik moeilijk iets weg doen. Koop niks meer bij of er gaat er eerst een weg.
Maar ja eigenlijk moeten ze na 10 jaar eens een beurtje. Lastig.
Dan maar een doos met horloges om naar te kijken.
Zeg dat wel Tony. Ik zie 3 leuke snipers, geel rood en blauw. Mooie set!
2 Sthurmanskie’s in de goede kleur en kast. En 2 interessante desert shield’s.
Die springen er voor mij uit, maar er ook andere mooie exemplaren.
Thx Jan
Die Snipers zijn klassiekers. Ik probeerde ze compleet te krijgen (mission impossible).
Die Desert Storms blijven bijzonder.
Er staan een aantal op Chrono24 voor tussen de 250 en 500 euro.
Er zijn al een aantal van die 27 die al op de post gaan.
Het is niet de draagtijd. Droeg ze echt graag een met veel plezier. Wekelijks toch minimaal 1 tot 2 keer.
23 april zal ik dan ook moeten overslaan maar de eerste volgende beurs daarna is 9 juli of 12 november. Het is ook niet dat de horloges die ik wil verkopen in de weg liggen, het is meer “als het een keer uitkomt”.
Om standhouder te worden moet er in ieder geval één lid zijn. Niet geheel toevallig ben ik lid van de Rikketik. Het klopt dat de kosten van een beursstand niet op de site staat. Als er hier serieuze belangstelling is kan ik een berichtje sturen wat de voorwaarden en kosten zijn.
Duidelijk. Kun je de kosten opvragen?