Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Denk dat het deze gaat worden bij de paaslunch vandaag. Als de conversaties inhoudelijk minder tot de aandacht gaan spreken heb ik hiermee altijd nog een fantastische afleiding. Lekker even wegdromen in het beeld van de Sturmanskie 3133.

16 likes

Dank voor het delen Bill :+1:
Vrolijk pasen allen
image

6 likes

Fijne pasen iedereen

13 likes

Handig! Die moet ik onthouden om op te slaan op de computer. In de app kan je blijkbaar niet eens zoeken op verkopers. :man_facepalming:

Het is mijn top horloge allen het opwinden is lastig ) & de 1190 is ook een top horloge

11 likes

De Sekonda van Bill.

Hieronder een verslagje en poll

17 likes

Met een andere bezel en een shark mesh vind ik deze ruige jongeh helemaal af :slightly_smiling_face:

16 likes

Goedenmorgen allen ,vandaag de 3133 poljot sturmanski.

16 likes

Foto kan zo door naar de fotochallenge. :wink:

1 like

Mooie week weer mensen!

15 likes

Goed idee! :grin::+1:

3 likes

Stralend in de zon!

13 likes

Echt een heerlijk stoere Vostok! ik heb zojuist een shark mesh voor m’n 420 ScubaDude besteld, eens kijken hoe dat staat en draagt.

3 likes

Heeeeeeel lang geleden dat ik deze hier heb laten zien.

10 likes

Is dit een Rus?

Jazeker, hierbinnen is een Poljot aan het werk

2 likes

En anders een DDR en die tellen ook heb ik ooit, een heleboel oosts geleden :wink:

Super conditie! Heel strakke kast afwerking!

2 likes

Het staat (zie foto) behoorlijk ruig. Het draagt daarentegen bijzonder comfortabel :+1:

1 like

Wellicht valt dat met 18mm nog mee.

Precies de bedoeling voor de zomer! De Scubadude wordt mijn vaste zomer/strand/zeewater horloge. Niet te lomp en zwaar en ontworpen voor alle onderwater omstandigheden.

2 likes