Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

:ukraine:

Vostok Amphibia Zakaz Mo CCCP ter ere van de laatste grote Sovjet Herdenking van de overwinningsdag op de Nazi’s in 1985.
Metallic blauwe spider dial en perfect verkleurde lume op plaat en wijzers, het horloge ligt heerlijk op de pols door het platte handopwinder Vostok 2234 met hacking uurwerk, een Vostok caliber dat je maar weinig vindt.

10 likes

Omdat de zon elke dag een klein beetje sterker wordt, en omdat ik bijna niet kan wachten tot de zomer zich weer aandient,
Alvast eentje haar zomerjurkje weer aangedaan.

9 likes

Goed dat “het horloge” onzijdig is, dan kun je hem of haar van alles aantrekken! Genderneutraal is in! :grin:

2 likes

Ik heb me nou eenmaal aangewend een horloge als " haar " te benoemen, dus houd ik dat dan ook maar vol.
Net zo goed als dat de meeste mensen hier het horloge “hem” noemen.

1 like

Nog snel even een fotootje van een luch einzeiger,voordat het Vostok vrijdag is

11 likes

Lieve mensen. Deze kwam op mijn weg. Hij loopt soms een half uurtje en dan weer niet. Iemand zin om er mee te spelen? Ik hoef er niets voor. Heeft VEEEL patina.

10 likes

Deze morgen maar om. Battery was leeg dus dat is ook geregeld. Leuke half quartz van luch.

12 likes

Fijne Vostok vrijdag allemaal.

13 likes

Goede morgen, en fijne Vostok Vrijdag iedereen!
Vanmorgen deze grijze om de pols.

Veel te doen vandaag dus oude foto. :grin:

14 likes

Fijne Vostok-vrijdag! Vandaag had ik zin om hem weer eens op nato te dragen.

14 likes

Goedemorgen :grinning:

13 likes

Goedemorgen iedereen! Ik wens jullie een fijne Vostok vrijdag maar ik ga vandaag vreemd met mijn nieuwe Chinees :grin:

2 likes

Hele fijne Boctok vrijdag allemaal. Maak er een mooi weekend van. Vanavond kunstzinnig gala, denk dat ik deze neem.

16 likes

Vostok/boctok vrijdag. Mooiste uurwerk van mijn collectie.

13 likes

Wostok vrijdag.

18 likes

Vandaag de dag maar eens volmaken met mijn mooiste dressertje.

16 likes

Nog op tijd :sweat_smile:

12 likes

Genieten van oude beelden over de met name Zlatoust Sovjet horloge industrie.

Krijg het YouTube filmpje niet werkend voor jullie alhier.
Mocht je ondanks de omweg toch interesse hebben, zoek dan op YouTube naar dit.

4 likes

Moonwatch by patina…

10 likes

Tijdje niet omgehad omdat ik toch nog wat meer aandacht aan het uurwerk moest besteden.
Blij dat die weer om mijn pols is.

15 likes