Zánka zitten wij altijd balatonmeer
Even gegoogeld, ziet er mooi uit daar! Zo’n paarden show op de poesta lijkt me wel leuk.
Voor de zekerheid het glaasje maar extra bevestigd met lijm. Was anders bang dat die een keer los gestoten wordt.
Netjes!
Volgens mij hadden wij toen exact hetzelfde idee: fotografeer een Vostok in zijn natuurlijke habitat.
En, deed 'ie het nog?
Natuurlijk, dat is op 10 % van zijn kunnen💪
Ik weet nog dat ik zoiets dacht in het Sauerland. Zeker 6 jaar geleden.
Had een collage gemaakt van de duikers uit mijn collectie. Bedacht me dat de Amphibia er vergeleken met de anderen er best gelikt uitziet!
Ik ben weer opdreef alle vakantie spullen weer schoon en op geruimd.
Vostok Amphibia Zakaz Mo CCCP ter ere van de laatste grote Sovjet Herdenking van de overwinningsdag op de Nazi’s in 1985.
Metallic blauwe spider dial en perfect verkleurde lume op plaat en wijzers, het horloge ligt heerlijk op de pols door het platte handopwinder Vostok 2234 met hacking uurwerk, een Vostok caliber dat je maar weinig vindt.
Omdat de zon elke dag een klein beetje sterker wordt, en omdat ik bijna niet kan wachten tot de zomer zich weer aandient,
Alvast eentje haar zomerjurkje weer aangedaan.
Goed dat “het horloge” onzijdig is, dan kun je hem of haar van alles aantrekken! Genderneutraal is in!