Bedankt, deze wordt door zowel mijn vrouw als ik graag gedragen.
ik ben er even tussen uit geweest even geen internet , alleen op de poesta Hongarije met mijn vrouw Esther
Welkom terug Richard!
En in Hongarije nog oostblok horloges kunnen scoren? Hoop dat jullie een leuke vakantie hadden.
Poljot er bij voor de sfeer.
Dat gaat nog even wat verder dan mercedeswijzers.
Made in great britain die lada horloge. Maar toch wel grappig. Ze maken alle merken op bestelling. Van mc Laren tot trabant
Not my cup of tea, maarrr,
Heel veel plezier ervan.
Tis ook niet meer dan een gimmik.
Dat is toch wel een domper dat het geen echt Russisch horloge is. Maar de kwaliteit is dan misschien wel beter dan die van de echte Lada…
Kijk even vanaf 0:40 hoe snel Vladimir Putin een nieuw model Lada gestart krijgt
Al wat ouder dit filmpje maar hij blijft leuk.
De oude klonk een beetje als 'nnnnjetnjetnjet…njetnjetnjet…tuftuf
Mijn schoonvader had een Lada, geef mij maar een Gaz14!
Mijn ouders hadden ooit een Fiat 124 achterwiel aandrijver. Daar zou de oer Lada van afgeleid zijn. Die Fiat was een fijne auto. Ben nog steeds Fiat liefhebber.
Dit klopt helemaal. Mijn rotor vloog eraf van mijn lada1200s. Gevolg. rotor weg en verdelerskap aan gruzelementen.
De wegenwachter had een eureka moment en belde een collega die nog fiat onderdelen had. 2 uur later kon ik weer verder…
nee ,helaas geen horloge gekocht jammer ,maar ik ga weer die kant op bij leven en wel zijn in juni
is dit heer Poetin
Jazeker