Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Is het een Tudorski of een Tudorov?

3 likes

https://www.zuludiver.com/products/british-military-1973-watch-strap-hydrarib-ukraine

1 like

Als je de strap even op een Russisch horloge zet dan kun je 'm hier posten.

4 likes

Voor wie nog zoekt, best een aardige prijs.

https://uhrforum.de/threads/poljot-chronograph-p3133-russland-deutschland.541170/

3 likes

Wat zijn jullie gedachten over dit horloge
Kwaliteit algemeen en het uurwerk? ( seagull)

Vind ‘m wel leuk eigenlijk

Gr Teun

Komt uit Hong Kong, kijk eens in het topic over Chinese horloges.

1 like

Tnx , ik ga even snuffelen
Dacht even dat het Russisch was

1 like

Wel grappig. Ik ben geen geschiedkundige, maar mijn beste weten was de Oekraïne toch echt onderdeel de CCCP. Overigens wel heel Russisch om een ander te vertellen wat hij mag. Maar dat terzijde.

Klopt. Er staat evenwel geen Oekraiens horloge op de foto maar een gewone Zwitser. Een geelblauw geschilderde komkommer hoort hier ook niet thuis.

Maar dit terzijde. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik vind een band toch echt een wezenlijk deel van een horloge. Draagt vrij rottig zonder.

Pirelli banden op een Skoda maken de auto niet Italiaans hoor. :slightly_smiling_face:

5 likes

Topic heet: “Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge”

Niet …bandje :smirk:

2 likes

Vooropgesteld: je bent van harte welkom in dit topic!
Maar het lijkt me logisch dat je vraagtekens krijgt bij de lezers door hier een Tudor zonder toelichting te posten… :man_shrugging:t3:

3 likes

Het ging uiteraard niet over het horloge, maar over de band. In zijn algemeenheid vind ik dat op dit moment alles uit Rusland geboycot dient te worden. Sporters, bekende Russen die zich niet openlijk uitspreken tegen de oorlog. Cultuur, maar dus ook producten. Ik zou daar zelf nu dus niet over schrijven. Hoe mooi ik de horloges ook vind. Nu dus even niet. Hopelijk snel weer wel.

1 like

Daar is alles al over gezegd in dit topic. Ik heb niks tegen gewone Russen en gewone Oekraïners. Wel tegen beide regimes.

Ik draag gewoon Russische horloges, alleen niet de types met militair vertoon op de wijzerplaat. Maar dat is mijn persoonlijke instelling. Iedereen moet lekker dragen wat hij of zij wil.

:roll_eyes:

Ik wel :smile: mijn horloges hebben geen enkele link met het huidige regime.

Het werkpaard heeft terug een rondje Plexi Revive nodig aan de foto te zien :grin:

8 likes

Ik vond 16 maanden dienstplicht wel voldoende militair gedoe :grin:. Heb er niks op tegen maar heb er ook niks mee om er mee te gaan rondlopen.

4 likes

Maar wel met het vorige waar de huidige “leiders” of was het lijders :rofl: uit voortkomen. :smirk:

Ik ben uit de boot gevallen voor dienstplicht, die hebben ze hier in '94 afgeschaft dacht ik. :smile:

Ik had die Komandirskie minstens zo tof gevonden zonder de tank erop, maar het is niet anders.

Och, met die redenering woon ik in een land dat Kongoleesjes een hand liet afhakken voor het niet halen van rubberquota. Het moet ergens stoppen :slightly_smiling_face:

3 likes

Klopt, is ook ironie, misschien wel sarcasme van mijn kant. Jullie koning heeft ook nog geen excuses gemaakt daarvoor…