Komt misschien door de foto? In het echt ziet hij er keurig uit.
Ja zat ook al te kijken.
Zie ik weinig aan. Prachtige dial, helder glas. Misschien wat kleine gebruikskrasjes op de chrome bezel nabij de kroon? Maar daar zou ik niet aan polijsten. Chrome is niet al te dik denk ik. Gewoon even een zacht doekje er over af en toe. Zelf vergeet ik dat altijd.
Wouw Bill, ook nog veel spul uit India. Daar is zeker nog geen forum draadje van.
Volgens mij heb ik wel eens een hmt topic gezien
Stoer horloge! Russische Breitling?
Wat een leuke en diverse verzameling!
Die radioroom’s zie je niet zo vaak bij een collectie. Leuk.
Heel interessant door de historie van die frequentie’s en zendtijden.
Inderdaad mooie set Joris!
Idd die radiorooms zijn mooi. Ik heb alleen hele nieuwe. De oudere hebben meer … Karakter mooi om te hebben
Ik heb ook alleen een nieuwe. Gekocht om de historie, als radio liefhebber en zendamateur (op non actief) altijd leuk.
Wel een beetje te opvallend om dagelijks te dragen…
Ik zat gisteravond met mijn desert shield bij een verjaardag. Ik keek op mijn horloge, '“wordt weer tijd om op te stappen”.
Wat is dat voor een horloge? Ik zeg een Rus met Amerikaanse vlag. Ik zit altijd goed.
Ik vindt de zwart-rode nog het gaafst. Die van mij is meer zilver -rood. Achteraf spijt toen ik later ontdekte dat er meer kleuren waren
Een kans Bill, je kunt er een bij gaan zoeken. Leuk toch!
First things first. Eerst wil ik een keer een uurwerk geheel uit elkaar halen en ook weer in elkaar. Het eerste is al een paar keer gelukt, het laatste niet…
Zou leuk zijn om dit eens met een paar anderen te doen!?
Met de st6497 is het me nu twee keer gelukt.
Nu met zoiets
Zover ben ik ook al eens gekomen…