Avond wissel einzelgänger voor de sturmanski
Einzelgänger? Of Einzeiger?
Beide heel mooi!
we maken er einzeiger van
Vond einzelganger wel goed gevonden. Dat is die wijzer toch ook?
(En het horloge ook wel een beetje, zoveel zie je er nu ook weer niet )
Postzegels, man daar kon je in de toenmalige USSR ook helemaal op los gaan. Heb in de afgelopen jaren super veel geschonken aan liefhebbende filatelisten. Heb nog wel wat voor de liefhebbers.
Beauty of the day.
Goh, ik dacht er is vast iemand met een 3133 met een niet al te beste kast en/of pushers die deze graag zou willen vervangen. Niet dus? Eventueel wil ik die wissel ook wel voor je doen.
Deze vanmorgen weer op staal gezet.
Tot mijn verrassing een totaal andere sluiting dan ik verwacht had.
Dit is dus de band die met de rode meegekomen is, en die ik op rubber ontvangen heb.
Ziet er goed uit. Een mooie sluiting toch?
Helemaal top.
Een onverwachte verrassing.
Ik mis mijn 24-uurs Vostok om de pols, er is iets mee waardoor het niet meer lekker loopt (iets met de rotor oid, die is hoorbaarder dan gewoonlijk bij dit type).
Nou was er hier iemand die ervaring heeft met dit type Vostok. Wie kan en wil het een profi beurt geven?
Vouwfietser pb sturen of Dirk?
Echt. Die waren een tijdje populair.
( een kleine koekoek die er uit springt was wel geinig geweest! )
Nog even voor je nagekeken Bill. Blz. 63 van boek Juri Levenberg. Hij zegt wel dat ze ‘rare’ zijn. Betekend zeldzaam dus, niet raar.
Best goed gelukt dan. Ik heb zoiets geprobeerd te maken voor een Seiko Arnie, maar dat stukje hout scheurde toen het bijna passend was… Van Tissot heb ik origineel een model in een houten case - met eveneens een barstje…
In elk geval geen gezeur over kapot gepolijst
Vandaag weer om de pols. Datum laat ik staan, als hij veel afwijkt. Ik wissel meestal om de paar dagen.