Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

En…er gaat niks boven orgineel!

1 like

Al twee wkn in mijn bezit de raketa Big zero,verjaardags kadootje voor mezelf.

Na grondig research en zoeken van maanden (want van de 20 Big zero,s zijn er 19 niet orgineel, ongeloofelijk) ben ik op deze Big zero gestuit op vinted.Heb deze van een handelaar uit Italië die "verzekerde"dat ie orgineel was.
En zover ik het kon zien en nakijken is ie aardig orgineel voor een leek.

16 likes

Geschikt wel deze blauw verlopende dial voor een fietsrondje in de zon :sun_with_face:

Op de terugweg helaas de zon weg, maar gelukkig een doublé Osco op de reservebank - altijd je eigen zon meenemen voor noodgevallen :wink:

15 likes

Nog van harte en ook met je Raketa :wink:

2 likes

Net deze Raketa 2609b een service gegeven. De plaat is niet meer super, maar de 12 en 6 maken heel veel goed!

Van:

Naar:

16 likes

Echt een mooie klassieke en stijlvolle dresswatch!
Leeftijd is ook te zien, maar waardig gedragen.

2 likes

Goedenmorgen

15 likes

Natuurlijk de Raketa dresser vandaag om!

15 likes

Ook goedemorgen.
Vliegveld Johan? :blush:

2 likes

Over vliegen gesproken, een vergelijkbare Poljot vloog in de ruimte. Zie de foto op de fraaie verzamelsite netgrafik.ch.

Je ziet wel dat mijn horloge het serif type letters draagt. Die werden begin 80er jaren geïntroduceerd.

Het oudere sans serif, strakke letters zonder dwars streepjes, ging er langszaam uit. Die vluchten met Poljot’s 3133 werden zeker al in zeventiger jaren uitgevoerd. Op mijn uurwerk staat een 88 stempel, klopt dus allemaal mooi.

17 likes

Mijn Zimmie

15 likes

Speciaal voor lezers van deze fijne thread voor een leuke prijs. Een poljot 3133 kast in zeer goede conditie (verchroomd, maar geen slijtputten etc.) met mooie sturmanskie achterdekel plus zet wijzers. Zit geen glaasje bij.
PM even.

6 likes

Deze weer vandaag :laughing:

5 likes

Vandaag mijn Zwitserse Vostok/Ostwok. Gemaakt in illnau vermoedelijk voornamelijk als exportproduct.
Bekende wijzerplaat met andere logo. Grappig

11 likes

Tja dit is ook Vostok… Postzegels uit cuba met russische vostok en cosmonauten
https://www.google.com/search?q=vostok+and+cuba&oq=vostok+and+cuba&aqs=chrome..69i57j0i546l5.16937j0j19&client=ms-android-oppo-rvo3&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=_1wULyWmkfxeKM

1 like

Vostok party :yum:

11 likes

Yep stond al om 0600 onder een 777 stiekum te genieten van de einzelgänger :grin:

1 like

Dit is ook een aardige collectie…2000+

1 like

Avond wissel einzelgänger voor de sturmanski :heart_eyes:

14 likes

Einzelgänger? :thinking: Of Einzeiger? :grin:

Beide heel mooi!

1 like