Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

20 likes

Ik haal de laatste tijd veel oudere foto’s op. Zoals deze ex Okeah reisseu. Ik had er een haaien lederen blauwe band bij. Mooie combinatie toch? :blush:

18 likes

Mag van de week een horloge ophalen ergens. Ik mag tevens deze gratis meenemen. Vitrine met plancetjes. Moet ik hem voor iemand meenemen? Uiteraard gratis. Mijn regel is dat als ik gratis iets krijg dat ik het ook gratis weggeef.

13 likes

19 likes

Lang gezocht naar een goede, geen nieuwe replica dus…

20 likes

Rondtrekken in het tweede vaderland. Net op tijd voor Šturmanskie Saturday :sunglasses:

14 likes

Bij ons in de kop in van Noord Holland heb je bijna dit soort winkels al niet meer je hebt geen achterland ja
enkel Texel. en de stad loopt leeg

Idd dat zijn mooie winkels hadden wij vroeger ook in DH

Jan zat hier een glazen deksel onder ?

Dit is model horloge die 119 kast , de 090 is eigenlijk te groot en te zwaar

zie het verschil links 090. rechts 119

12 likes

15 likes

Klopt Richard. Een deksel met zichtvenster. Leuk om dat uurwerk te zien. En dan de chronograaf bedienen en kijken hoe de pushers via metalen schuifjes ( levers? ) de bediening doorgeven. Je ziet het minuten rad verspringen. Mooi. Maar er zat ook een gegraveerd dicht deksel bij. Eigenlijk nog mooier. Ik had hem op termijn wel naar dicht deksel omgebouwd.

Heb zo snel geen foto van de achterkant.

12 likes

dat geeft ook niet jan is dit bij kampmann gekocht zijn zo’n 800 euro denk waard in nieuw staat, maar een dicht deksel vind ik persoonlijke mooier ,het wel mooi om de techniek te zien werken

1 like

Even voor je na gekeken. In 2015 gekocht, bij Julian Kampmann, voor 680 euro. Inclusief 25 euro voor milanaise band en 10 euro voor verzekerd verzenden. :grin:

1 like

ja dacht ik al dan heb men het al over zeven jaar geleden

1 like

hier ook zo’n horloge bij mijn zat er enkel een dicht deksel op

12 likes

Mooi horloge Richard, zuinig op zijn!
En deze moet dan 1150 euro kosten. Zoek de verschillen!
40 mm kast ipv 39 mm. Iets andere beschrifting.en de pushers zijn hier meer exact zoals orgineel. Wel heeeel veul geld! :wink:

1 like

de pusher en de tekst op de wijzerplaat zijn anders

1 like

Hum, da’s een hoop geld. Dan heb ik een vrij goeie zaak gedaan met mijn originele uit 1981-ish blijkbaar.

1 like