En een horloge slopen
Doel je nou op mijn Pulsar?
Nee:
O wat is die mooi Dirk!
Heb je er een typenummer bij? Ik zoek al tijden naar die dial!
Resultaat is bevestiging dat hij een grote beurt en apk nodig heeft
Nagels of prik vorkje uit een bakje friet. Of een pm sturen dan stuur ik je wel wat op
Goedemorgen,
Vandaag deze kleine Zaria:
Er zal vast wel een link zijn met deze Junior (Junost) met bijna dezelfde wijzerplaat:
Ah, je hebt toch nog wel een paar pareltjes
Nog 6 van de 28 .
De meest bijzondere heb ik nog , maar mogen wel weg
Bedankt voor het aanbod, maar ik red me wel even met een mesje. Ben niet zo’n banden wisselaar, maar deze kreeg ik head only
Erg aardig van je
Mooie
Dank je Willem , ik heb ook de zwarte uitvoering ook 38mm box/papers uit 2010
Ik heb deze 2 Strela,s vaak omgehad , hele fijne horloges .
Ik vind de andere mooier bert
Huub, kan het exacte type nummer van deze beauty even niet zo snel vinden. Wat ik wel weet is dat het een verchroomde square case is wat dus correspondeert met het type 861xx is. ( case 86 en 1 voor chroom). Over dit model is op het www niet zo veel te vinden, blijkt dat Chistopol dit type vrij mager hebben geproduceerd. Geldt overigens ook voor de dail. Kende het model ook niet tot het moment dat ik in 2018 in Novosibirsk Siberië een horloge winkel binnen liep en mij vergaapte aan het aantal aangeboden Boctok’s. Tussen alle ook voor ons bekende Amphibia’s stond deze 861xx in haar uppie onder de spotlight. Heb haar gelijk maar gekocht. Werd opgeleverd met een wel bekende scherpe stalen Boctok band en heb er zelf een Milanese opgezet. Draagt door de enigszins vierkante kast zeer comfortabel al zeg ik het zelf.
Joenost (of Junost), Юность Russisch voor Junior. Deze horloges werden bij Zaria gemaakt. Gezien de benaming “Junior” waarschijnlijk bestemd voor export.