Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Prachtig die zwarte Bert! :+1:
Maar de andere ook. Vooral met die prachtige opgelegde cijfers.
(Ik zou de Strela’s mooi zelf houden Bert. Heb zelf nog weleens een beetje spijt van de verkoop. :wink:)

2 likes

Vandaag m’n Amfibia weer eens gepakt en weer terug op een stalen band gezet.

Op zich is 'ie gewoon mooi, toch heb ik voor zo’n 90% besloten de wijzerplaat te gaan vervangen, met de gedachte dat ik 'm dan vaker zou dragen. Ik zou dan voor een wit/zwarte combi gaan. Alleen ff kijken wat te doen met de bezel en de wijzers, niet zo’n fan van de standaard pijl-wijzers die ik nog heb liggen.

Zou dan voor deze witte plaat gaan, lijkt me tof met een zwarte bezel(insert) met een zwarte wijzerset en rode secondenwijzer. Of ander kleurtje… Maakt het geheel beter te combineren met een stoffen band oid.
Wat was ook alweer die Europese handelaar in Vostok delen? Of een ander adresje om te winkelen voor bezels/wijzers?

13 likes

Mooie foto! en ik zeg houden zo! :+1: En misschien alleen de bezel wisselen voor een Russische. Ik ben sowieso niet zo’n fan van Seiko-achtige bezels op een Amphibia. But, thats me :innocent:

Dit is mijn 100 case met een andere bezel van Meranom. Weet helaas niet meer welk typenummer dit is.

Amph blck bzl

12 likes

Europese?

Koken met de Komandirskie :tea:

14 likes

Bedankt Dirk en leuk verhaal! Ik heb de dial ook eens in een andere kast gezien; ook verchroomd en ook zeldzaam (voor ons westerlingen).
Ik zoek dapper door en mocht jij er weer een tegen het lijf lopen…:wink:

4 likes

Er zullen er vast meer zijn, maar ik heb een aantal keren besteld bij
www.vostok-watches24.com/catalog
Prima ervaringen.

2 likes

Die zit niet in EU maar Russia. T’is wel een Duitser maar levert vanuit Rusland!

2 likes

Klopt, maar daardoor kan hij momenteel wel leveren. In tegenstelling tot de meeste bedrijven in Rusland.

1 like

Hij maakt ook gebruik van russische post niet meer of minder. Het klopt wel dat bestellingen nog steeds doorkomen maar ook bestellingen van Meranom en kommandirski komen door, alleen moet je een maandje geduld hebben.
T’is wel zo dat doordat hij een Duits Paypal account heeft je bij hem nog steeds vlot kan betalen via paypal!

1 like

Precies dat. Bij Meranom mocht je in ieder geval lange tijd niet kopen van buiten Rusland.

1 like

Dat vind ik ook minder hoor, dit is nogal generiek. Maar het past wel goed. Die bezel op jouw foto heb ik ook, in bijpassend donkergroen. Goeie combi wel, maar het is denk ik niet wat ik zoek. Heb 3 Seiko duikers met donkere platen die ik eigenlijk alle drie mooier vind, dus eerder pak. Misschien dat met een witte plaat deze Amfibia wat meer afwijkt van die horloges.
De wijzerplaat op jouw foto in wit was overigens de oorspronkelijke plaat van mijn horloge, dus met wit begonnen :upside_down_face:

Dan ben ik met die in de war. Daar heb ik ook eerder spullen besteld, duurde een eeuwigheid voor het hier door de douane was vrijgegeven. Nog voor alle ellende overigens. Maar dacht dus dat er zo’n soort shop in Duitsland zat :man_shrugging:

2 likes

In het verleden heeft Peter Arms van vostok-watches24 nog wel eens vanuit Duitsland geleverd. Of die situatie nog actueel is is gezien de situatie onduidelijk. Je kunt ook voorafgaand aan je bestelling eerst een berichtje naar Peter sturen voor informatie. Als proef voor de kerst een paar kaarten naar Rusland verstuurd en tegen onze verwachting in vorige week netjes op het juiste adres afgeleverd. Post werkt dus nog wel.

2 likes

Goedenmorgen
,na een week de Scuba dude om gehad te hebben
Vandaag de raketa 24uurs noordpool horloge

13 likes

Beter? Ook ff het glaasje aangevallen met polijstmiddel. Beetje quality time :slightly_smiling_face:

18 likes

Nice! :+1:

17 likes

Mogen het ook 2 zijn :innocent:

17 likes

Heel mooi! Is die rijst schakelband ook Russisch?

1 like

Ik gok aftermarket. Heb er nog een te koop in 20mm :wink:

2 likes