Daar moet die solide 2416 maar tegen kunnen. Je hoort ook een klikje bij 20:30 ongeveer als je terug draait. Ik zet de datum altijd op deze manier goed al kost het me 20x heen en weer draaien.
Ik heb een Atlantic Worldmaster van eind jaren 70 die hetzelfde systeem heeft.
Klopt!
Vandaag een volkstelling gehouden in mijn verzameling. Als ik wekkers, stopwatches en zakhorloges meetel zit ik op ehm… 303 horloges. 98 stuks zijn iets van oostblok/russisch/CCCP/USSR. Van de 98 russen werkt er 1 niet en een aantal 8 heeft een grote beurt en apk nodig. Ik heb 2 russische quartzjes en één electric luch.
Morgen ALLE horloges per stuk fotograferen en ze voorzichtig een waarde toekennen. Moest toch een keer gebeuren. Als ik morgen dood neerval dan heeft niemand hier enig idee wat er is en ook geen idee voor de verzekering.
Volgende week verwacht ik ergens de cosmodiver. Dus er moet ruimte gecreëerd worden…ik heb toch genoeg tijd dit weekend
Wordt vervolgd
Beterschap! Soms even niet fijn, Covid -19, maar je overleeft het wel!
Verzekering inderdaad op orde hebben met zoveel horloges.
Beterschap Bill !!
die lelijkaard met Gorbachev en Reagan (dacht ik)? Zo heb ik er ergens een liggen in een schuif.
Wodka Jeltsin heb ik ook liggen. Heeft iemand ooit voor me gerepareerd op hf😜
Persoonlijk vind ik de portretten op de wijzerplaat lelijk getekend. Gorbatsjov vond ik een toffe man, dachten sommige Russen toch anders over…
Beterschap Bill. Heb je de influenza
( griep ) shot ook gekregen?
Voorkomen is beter dan genezen.
Mijn hmt met Gandhi is ook geen knapperd. Mijn Mao die zwaait is wel lachen. Wel tegenpolen Gandhi en Mao
Zomaar wat gekke mensen bij elkaar
Ik heb iedere prik tot mij genomen. Sommige zelf toegediend (griep) en sommigen bij covid prikpunt
Beterschap Bill!
En verder moet ik toegeven vandaag ook geen Boktor gedragen te hebben Als excuus voer ik aan dat ik moest stucen
Gorbatsjov is wel mooi getekend. Die donkerrode ernaast is erg mooi!
Ja die rode heeft echt zo’n spider dial. Als je inzoomt zie je echt alle ouderdom patina. Lijkt op verweerde verf
Zo een verkocht Poljot24 nog een tijdje, NOS. Misschien toch moeten doen.
En beterschap Bill, ik kan je een shotje wodka aanbevelen.
Arme Bill, hopelijk snel weer de oude. Gelukkig duurt het meestal niet lang. Heb je weer alle tijd voor horloges en gehaktballen.
Ik weet niet of ik op de juiste plek ben om de vraag te stellen, maar waar kopen jullie nu Russische horloges? En zijn ze een stuk duurder geworden?
Wil al vrij lang een Vostok 650541