Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Handelaar in Duitsland. Niet de goedkoopste maar een betrouwbare handelaar. Prima service. Verwacht daar geen problemen.
Goede keus trouwens, 24 uurs horloges zijn interessant en deze heeft een fraaie kast. :blush:

6 likes

Bedankt! Gelijk de 2e vraag beantwoord, als je het nummer zoekt heeft iemand hem ongeveer 5 jaar geleden nog gekocht op een webshop uit Rusland voor 55 euro.

2 likes

Yep, toen was de koers van de Roebel redelijk laag al zakt deze nu ook weer.
Als je nu kijkt op Meranom en Komandirskie.com zie je dat de prijzen daar al weer heel redelijk zijn.
Helaas is de kans groot dat ze niet over de grens komen of dat betalen al moeizaam gaat.

Het Duitse adres hierboven genoemd staat goed bekend qua service en je betaalt geen heffingen en BTW dus dat scheelt weer. Maar ik vind de prijzen wel stevig…

Kijk maar even naar de prijs als je direct zou kunnen kopen uit Rusland. Met verzenden, heffingen en BTW kom je dan net boven de €100 dus ik vind onze Duitse buurman wel een beetje erg duur…

2 likes

Scheelt inderdaad wel veel. Ik ga op het advies van Bill af en Rusland vermijden, wellicht even zoeken naar een alternatief verkoopadres met een iets schappelijkere prijs. Bedankt voor de hulp!

3 likes

Tja, ik denk dat onze Duitse buurman ook wel begrijpt dat de goegemeenschap nu wat gereserveerder is rechtstreeks uit Rusland te bestellen. Je zal maar in europa wonen en nog een voorraad Boctok’s hebben liggen.

2 likes

Is dit dezelfde? Scheelt wel erg veel:

https://www.vostok-watches24.com/catalog/komandirskie-650/1207/

Jazeker.
Altijd lastig die keuzes.

2 likes

De vraag is: via welke Russische webwinkel heb je kans op succes met leveren…

Heb nog 2 Vostoks op mijn wensenlijstje:
De 170863 en een Russische Panerai…

1 like

Vers geservicede Slava. Erg leuke zeshoekige kast.

18 likes

Dat moet haalbaar zijn Folkert! :blush::+1:

Heel apart :ok_hand:

2 likes

Ik heb begin januari nog een bestelling bij vostok-watches24 gedaan, en die eind januari toegekregen. Verzenden ging best vlot (weekje wachten vooraleer het horloge door hen verstuurd was, daarna op 4 dagen in België). Heeft wel een tweetal weken op inklaring liggen wachten bij bpost.

3 likes

Klinkt hoopvol @janvda, blijkbaar komen horloges gewoon de grens over.

Misschien eens een poging wagen bij Komandirskie.com

1 like

Ik ben heel benieuwd, mocht je de poging wagen, hoe het afloopt!

Komt goed, er is geen embargo of ban op horloges. Uiteraard wel rekening houden met inklaringskosten, maar da´s niet anders dan vroeger

1 like

Wat moet ik hier van denken… Te mooi en goedkoop om waar te zijn…
https://www.shopgoos.xyz/products.aspx?cname=vostok+amphibia+panerai&cid=2&url=

Dit is template site om web pages te maken voor je online winkel.
Puur indicatief en geen verkoop.
Daarom zijn het eenheidsprijzen.
Dus vooral geen bestellingen plaatsen en betaalgegevens van je Visa achter laten. :skull:

2 likes

Oops, bedankt voor de waarschuwing!

1 like

Deze verveelt toch nooit! Serie 2 Desert shield uit 1991.
Loopt ook erg mooi.
Nog even een laatste foto van dit weekend.

12 likes

In mijn ervaring is de Russische verzending niet het probleem, maar PostNL. Twee keer is dat al misgegaan bij mij, terwijl Russische post of Oekraiense post nog nooit iets zijn kwijtgeraakt.

1 like