Praat me er niet van…
Ik heb een aantal Oekraïense contacten die regelmatig wat moois hebben. Dus af en toe ontvang ik iets. Koop dan gelijk een aantal, scheelt verzendkosten en je hebt wat te freubelen en je hebt weer reserve onderdelen😁
Tot nu toe (tot vlak voor de oorlog) heb ik enkel bij Komandirskie.com besteld en verstuurd via DHL Express. Dat was de duurste optie maar wel een snelle, de eerste bestelling had ik binnen 6 dagen thuis, de tweede binnen 2 dagen! (Vanuit Chistopol) Kreeg in beide gevallen van DHL een betalingsverzoek voor alle import kosten per e-mail en die kon ik meteen via iDeal voldoen. Werkte allemaal super snel…
Tsja, heel nare zaak.
Vlak voor de oorlog. Toen bestelde ik de laatste 2 Vostok 's. Was net aan het stoppen met uitbreiden van de collectie.
Ik bestelde vostok spullen de laatste jaren bij Meranom. Prima service met heel redelijke prijzen. En een bijzonder uitgebreide webshop. Ook onderdelen. En mooie special editions. (SE. )
goed bezig
Morgen weer Vostok vrijdag, dan gaat het helemaal los met de plaatjes…
Smaakvol gekozen! Welk merk bandje is het?
Thanks! Om eerlijk toe te geven ben ik niet zo thuis in horlogebandjes en de merken, daarom ga ik vaak voor het vertrouwde Hisrsch. In dit geval de Hirsch 01502070-2-20 Kansas (even het exacte typenummer opgezocht).