Niet op verplaatsing
Uiteraard zou ook met je smartphone kunnen hè
Dacht ik ook plots aan.
Jeejzus Griztus. De app kon niet eens raden welk tikgetal het zou moeten zijn, laat staan afwijking. Hoeveel wedden we op hopeloos gemagnetiseerd?
100 miljoen miljard
Dat is zo veel dat het een duidelijke oorzaak moet hebben? Magnetisme inderdaad, Verkleving balansveer?
Schrale troost ik weet het.
Lijkt wel een fragmentatie bom. Tijd voor een beurtje?
Heb er eentje die net hetzelfde doet op de app. Wat doe je eraan? Eerst maar eens demagnitiseren en daarna een beurtje?
Heeft die vorig jaar gehad, en weinig gedragen. Beginnen met magnetisme checken dus
Ter info, foto nu live genomen, sinds 13u (dus minder dan 5.5u geleden), 20 minuten voorlopen.
Kun je dat meten met je smartphone? Magnetometer app…
Leuk voor vanavond. Lekker half uurtje ouwehoeren over het verschil tussen Russische en Sovjet horloges. Genieten maar jongens.
Hahaha,ik versta het wel alleen begrijp ik er niks van
Naaldcompas erboven houden?
Volgens de magneto app is er geen magnetisering? De app slaat alleszins niet uit boven het uurwerk maar wel boven een magneetje!
Ach, plaatjes kijken is toch ook leuk
Misschien een slag in de balansveer. Of een verkleving inderdaad… Dat wordt openmaken
had em net open en de balnsveer ziet er helemaal niet goed uit. Ga morgen eens proberen of ik er een foto van kan maken.
Zelf de balansspiraal vervangen zit er voorlopig niet in. Zal op zoek moeten naar een donor!
Heb al meerdere oude balansen van Russen gehad die graag aan zichzelf kleefde. Ze zijn ook redelijk goed weer in werking te krijgen.
Er kan door een stoot, slag of val een slag komen in de balansveer. Niet heel veel voorkomend, maar ik heb het zelf toevallig laatst nog meegemaakt. Met nog een slag kun je het soms oplossen, of door de veer voorzichtig met een tandenstoker weer naar de normale vorm begeleiden.
Heb je een foto van de patiënt?
U
vraagt wij draaien.De veer komt zelfs voorbij het balanswiel tussen de setter voor de beat error en plus en min. Mij lijkt hier toch iets grondigs mis. Er zijn een aantal donoren ondeweg. Hopelijk zit daar een complete balans tussen want de balans uiteenhalen om de veer te vervangen zover ben ik bijlange nog niet.