Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Trouwens daarna nog wel besteld bij Meranom, duurde ook lang maar dat kwam wel aan.

2 likes

ik heb deze,
dan heb jij de Vladimír deksel

9 likes

vostok-2nd-edition-vremir-caseback

Vremir deksel, hoort op de eerste editie en veel van tweede editie. Maar helaas heeft de mijne een standaard achterdeksel. :disappointed_relieved:
Je kunt niet alles hebben. :wink:

3 likes

Ja heb ik
verkeerd geschreven het idd vremir ( moet vrede betekenen als ik het goed heb ? ) je ken niet alles bezien moet je niet willen ook ik heb ook veel te veel spul en als heeft ook weer een herinnering

2 likes

Dit is heel interessant artikel over dit model en de historie er van.
Je leest ook dat Vremir een samenvoeging was van de woorden “vremya” tijd en “mir” vrede. Dit was een handelsmerk uit 1991 begreep ik.

3 likes

1 horloge, 3 looks :grin:

11 likes

Heb er voor kerst nog iets besteld. Pakje kwam na 3 weken aan na psseren bij de invoer. Kosten bij Bpost bedroegen 17,90 euro en daarboven op BTW. Maar goed ontvangen. Aan Peter Arms ligt het in elk geval niet als iets verloren geraakt of niet aankomt. Gelijk waar je bestelt komt het voor dat pakjes verloren geraken.
Ondertussen is er bv al een weish 1900 sinds 9 februari onderweg van Aliababa dat verzonden zou zijn vanuit Tjechië en nog steeds niet aangekomen. Tracking blijft als sinds 1O febr staan op Amsterdam. Heeft er iemand ervaring met vragen van een Refund op ali?

3 likes

Oke goed om te horen! Ik was dus benieuwd of pakketjes vanuit Rusland volledig geweerd zouden worden. Maar goed om te horen dat dat niet het geval is.

Ik wil namelijk een hele specifieke Vostok kopen die ik alleen daar heb gezien.

2 likes

Welke Mss kan hij wel eentje gemod worden?

1 like

Met de Luch op pad.

14 likes

Wat geeft Track17 aan? Lijkt op een gevalletje “ligt bij de NL douane”.

1 like

2023-02-10 22:01

Amsterdam, Departed Facility In processing center

vanaf 06 maart kan ik een refund aanvragen. We zienw el wat de uitkomst wordt.

2 likes

Ik verbaas me niet snel maar hierover wel… er staat al even een originele vintage Shturmanskie te koop. Hèt horloge van Joeri Gagarin, de staat is supermooi, heerlijke geblauwde wijzers die zich amper op een foto laten vangen, uurwerk is prachtig en brandschoon.
Ik ken de liefhebber/handelaar waar hij is gekocht en die is betrouwbaar!
Deze horloges zijn zeldzaam en worden steeds zeldzamer.
image image

16 likes

Wakker worden
Vostok vrijdag is begonnen.

13 likes

Inderdaad, best vroeg voor de Boctok vrijdag. Fijne dag iedereen.

14 likes

Fijne (Vostok) vrijdag iedereen!

14 likes

Fijne Vostok Vrijdag!

11 likes

Van mij ook iedereen een fijne Luch :see_no_evil: vrijdag!

12 likes

Begrijp het wel, zo’n dunne dresser draagt heerlijk. Ik heb steeds vaker dressers om de pols.

1 like

[quote=“Eddiel, post:2623, topic:417827”]
Wakker worden
Vostok vrijdag is begonnen.

.

Goed zo Eddie! Maak ze maar wakker. :+1:

Vrolijke Vostok Vrijdag iedereen! :blush:

10 likes