Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

In dit geval is het een luchje met een in-druk kroon. Iets afwijkend van een vostok. Maar je hebt gelijk. Ik had hem nog niet ingedrukt na het instellen. Dit is idd een oude quartz.

1 like

Je reageerde op een andere zie ik…

Vond ik ook! En Misha erop vond ik al helemaal leuk. Voor mijn tijd, maar ergens moet ik ook nog een beeldje van Misha hebben liggen. :smile:

1 like

Even een fotootje met het horloge! :grin:

1 like

Kwam deze tegen een amfibia mod. Ik denk dat diegene loodgieter of zo is

12 likes

het lijkt wel een
cv ketel

3 likes

Amphibia Warmtepomp mod….

Zo kom je van het Russische gas af!

3 likes

dan deze van mijn vrouw draag ik dan liever ,alleen moeten er paar schakels tussen

3 likes

HF’ ers klagen dat niemand je horloge ziet.

Opgelost!

( wel links en rechts wisselen om blessures te voorkomen :wink:)

2 likes

Vandaag deze weer eens.

13 likes

Ik heb nog steeds dezelfde blauwe Amphibia om de pols. Ben een gewoonte mens, kan dik een week duren voor ik wissel.

Hier aan de rode kunstleren band, op oude foto.
Mooie dag gewenst. :blush:

12 likes

Dragen jullie eigenlijk wel eens iets “Niet Russisch/Oostblok”?

3 likes

Tuurlijk. Zal ongeveer 50/50 zijn hier. Maar Soviet horloges zijn nu eenmaal zo robuust, eenvoudig te servicen en goedkoop dat ze een betere daily beater zijn dan duurdere/kwetsbare collegas.

Maar vandaag toch gewoon terug de Šturmanskie hoor. :grin:

13 likes

Heb een paar oude Omega’s, een gekregen vierkante Hanhart en een vintage Lemania chrono. Maar draag ze weinig. Ben daar ook wat verzichtig mee.

4 likes

Ik vind de Russen unieke en degelijke horloges. Maar het draagcomfort haalt het voor mij niet bij andere (ook budget) horloges.
Ooit komt er nog wel een Rus bij maar ik ga kritisch naar de kast vorm kijken.

3 likes

Wat kleurtjes vandaag. Ik denk dat deze binnenkort het nest gaan verlaten. Ga wat temperen met de kleuren…

11 likes

Wat krijgen we nou!! :thinking:
Alles wel ok? :wink:

1 like

Dress watches en handwinders, zijn vaak dunner en wat kleiner. Wat draagcomfort betreft zijn automaat amphibia’s en 3133 chrono’s niet zo optimaal. Er zijn mooie vintage poljot en vostok dresswatches, idee?

2 likes

Ach met 5 kids wil je wel eens een kind blij maken met iets. Als je daarvoor iets moet verkopen is dat niet erg. Een lach op iemands gezicht is ook erg leuk

1 like

En zo’n kleurtjes horloge is niks voor dat kind? Dan ben je in een keer klaar.