Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Via waar kan men een dergelijk horloge bemachtigen? Sommigen zien er enorm interessant uit namelijk

Er staat ook een hoop op Etsy.

1 like

Die gele is bijzonder: een herdenking van de overwinning tegen de Nazi’s?

1 like

Klopt, 50-jarige overwinning. Gemaakt voor het administratieve district Voykovsky in Moskou.

2 likes

Ik draag nu al sinds gisterenmiddag deze:

en die zit zo lekker dat ik hem niet wil afdoen.
Wat draagcomfort betreft, is het dus persoonlijk, lijkt het.

7 likes

Ja zeker! Ik moet eens verder kijken dan alleen duikers.

1 like

Lastig momenteel door de oorlog.
Betrouwbaar maar duurder adres in Duitsland.
https://www.poljot24.de/

Zelf kocht ik ook veel Vostoks bij Meranom. Bijna de fabriek zelf. Ook in Chistopol gevestigd.
En bijv. EBay, daar leuke horloges kunnen kopen. Maar dan moet je wel kritiisch naar referenties van de verkopers kijken en er wat meer verstand van hebben.

1 like

Persoonlijk en ook kast afhankelijk. Er zijn veel soorten Vostok kasten en draagcomfort verschillen zijn groot.

2e hands koop ik alleen via HF, geen zin opgelicht te worden op eBay, Vinted of waar dan ook.

2 likes

Dat is een dunnere handwinder en met prettige iets compactere kast. Een heel fijne Amphibia!

2 likes

Ik draag nu m’n andere jaren ‘80 ZIM. Dit is allemaal zo licht dat ik vergeet dat ik een horloge draag :grinning_face_with_smiling_eyes:

9 likes

Opletten moet je overal Folkert. Maar ik geef toe, de lijntjes via HF zijn korter. Maar blijft een openbaar forum hier.

1 like

Radioroom kocht ik nog geen jaar geleden bij Komandirskie voor €60 en is nu €159 bij Poljot 24. Dat zijn echt geen prijzen meer…

Ik heb nog een 170548 op mijn verlanglijstje staan, de Russische Panerai, vind ik bijzonder en mooi. Persoonlijk natuurlijk…

2 likes

Dat heb ik heel sterk met deze Electronica’s. Jaren 80 nostalgie. Wegen helemaal niks en zitten heerlijk. Ik ga dan altijd klussen of afwassen en vergeet ze af te doen. :grin:

10 likes

Klinkt als iets dat mij ook zou kunnen gebeuren :smile:

1 like

Kind is 29 en die dragen tegenwoordig liever hun telefoon… Maar een bandzaag en kolomboor of zoiets is leuker😉

3 likes

Ik ken toevallig zo iemandaar dan moet het wel een pm worden of via het blauwe gedeelte

Blauwe gedeelte kan ik nog niet in helaas. Moet ik nog wat meer geduld voor hebben.

Je kunt toch wel gewoon in het blauwe gedeelte? Je kunt er zelf alleen niets verkopen.

1 like

Precies. Kopen gaat prima. De Vostoks in de gaten houden. Af en toe komt er een voorbij.

1 like