Oh ja zo, dat klopt helemaal. Excuus.
Geen excuses nodig natuurlijk
Voortdurend. Ik verzamel horloges uit alle werelddelen. Ik draag waar ik zin in heb, en soms wilt dat zeggen dat de Seamaster de doos in gaat en een Vostok de pols op gaat. Is maar net waar je zin in hebt
Nee dit is de originele lekker dik gesmeerde Sovjetlume. Zo deden ze dat daar oorspronkelijk bij de duikers.
Beetje geel verkleurd inmiddels.
Die is dicht. Zit nogal een dikke pakking in, dus. Hij kan niet verder op de draad. Misschien eens ruilen voor een ander exemplaar…
En zwemmen doe ik maar niet met die stokoude duikers. Daar gebruik ik wel een nieuwe voor, dan weet ik zeker dat ie het overleeft!
Ik draag echt vanalles, van nieuw en Zwitsers naar vintage en Sovjet en alles ertussenin!
Nee daar ben ik inmiddels mee gestopt.
Ik heb vroeger eens geleerd: verzamelen zonder einddoel of zonder grenzen is hopeloos. Komt geen einde aan (ook niet financieel en qua ruimtebeslag) en wat heb je dan feitelijk verzameld? Ik vind het toch prettiger als het allemaal bij elkaar past.
Dus ik beperk me nu lekker tot Sovjet bij voorkeur, en de daaropvolgende Russen.
En ik geniet er dagelijks van!
Waar stond dit standbeeld alweer? Want ik weet dat het ergens staat. Zal wel weer een overwinning zijn
50 jaar op de duitsers
Treptower Park in Berlijn.
Meervoud denk ik
Vertaling geeft ‘50 jaren van overwinning’. Klopt dat?
De deskundigen hoor ik graag hierover.
Wou net roepen: ik heb het ooit gezien! Ja, daar stond het. In ieder geval nog in 1991.
Als ik ook bij “jullie” hoor. Jazeker ,net waar ik zin in heb.
Van af en toe een modemerk via chinees ,russisch en Japans naar Zwitsers inclusief Rolex.
Zo de wind waait waait m’n jasje.
Ach ja vintage Chinees heb ik ook nog! Hmmmm moet toch eens wat gaan opruimen.
Klopt
Wat die foto met mijn post te maken kan hebben begrijp ik even niet, maar je bent ongetwijfeld niet te beroerd om het even uit te leggen Bill
Loopt zoveel door elkaar. Was reactie op of we wel eens iets niet russisch dragen. Adhd Bill
Vooruit dan! Niet Sovjet, maar wel communistisch en interessant:
Hai Shi met 17 stenen.
Met fraaie caseback en originele zeehond-kroon.
Leuk feitje is dat de bal van de zeehond op de dial echt een (synthetisch) robijntje is.
En nu gauw terug naar de Russen.
Mooi verzorgd horloge! Leuke details inderdaad.