mooi horloge
Klopt ik ging naar de MTS daar na (HTS die heb ik nooit voltooid een half jaar)
Die die band ben ik naar op zoek ,die kocht ik als kind bij de hema ik denk rond 1972 ,bij ons is het niet verkrijgbaar in de hema.
Perlon bandje? Welke breedte Richard? Kan eens kijken bij onze Hema.
18 mm Jan ik wil er vijf
Ik loop er morgen even naar toe Richard. Je hoort nog even.
al vast bedankt Jan
Ik vind die titanium 1967 prachtig. Waar heb je die gekocht? Ik zie 'm alleen op meranom en daarvan vraag ik me af of je daar nu kunt bestellen?
Hij is in stock zegt Dmitry.
Maar ja, beetje spannend of hij wel komt.
Tip. Zet de valuta op roebels ‘p’ als je besteld. Scheelt behoorlijk en zeker bij hogere bedragen. Wel even de huidige koers checken. Onrustige tijden!
Wordt normaal zowat enkel door Meranom verkocht inderdaad. Ik heb hem daar nog kunnen bestellen voor het conflict, gezien de prijs ervan zou ik het er nu niet echt op wagen.
Gaat er wellicht iemand wat bestellen bij Meranom? Ik wil namelijk een bezel die ik verloren ben op mijn Amphibia bestellen!
Als ik heel eerlijk mag zeggen vind ik dit de mooiste Rus die ik ooit gezien heb op het HF…
Ja risico van het vak ,mijn post is nooit uit Rusland aangekomen ging retour afzender ,je ken niks invoeren kreeg ik te horen ,en dat was niet van meranom
Ja dat is het probleem verwacht ik. Meranom, of een ander stuurt echt wel op. Maar douane zal het weigeren in te klaren. Voor 50 euro kun wel een gokje wagen, maar voor zo’n 600 wordt het een ander verhaal.
Een Italiaan melde in de reviews van de titanium van Meranom, dat hij deze maand er een binnen had gekregen. Maar Nederland kon wel eens strikter zijn.
ik heb horloge glas aan gekocht uit Rusland ,ging gelijk retour anders het dirk het er in kunnen plaatsen
Helemaal eens, voor dat bedrag ga ik de gok niet wagen.