Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Zimmetje

1 like

22 likes

Hier vandaag ook

13 likes

Slava vandaag:

16 likes

Dan kan Ik niet achterblijven.

Vandaag de grijze civiele Sturmanskie. De meest precies lopende chronograaf in mijn collectie. Van Julian Kampmann. ( en nee niet op datum gezet). :grin:

19 likes

Ach en Misha ook weer terug! Lief. :blush:

Misha (Миша) is de naam van de mascotte van de Olympische Zomerspelen van 1980 die werden gehouden te Moskou. Misha is een berenjong. Hij is ontworpen door een illustrator van kinderboeken, Victor Chizhikov. In het Russisch is ‘Misha’ de verkorte vorm van ‘Mikhail’.” Uit Wikipedia. Deze toch?

3 likes

Klopt helemaal!

1 like

Goedemorgen,

Deze doet het weer nadat hij door @vouwfietser vakkundig gerepareerd is:

:ukraine:

15 likes

Spacy! Beam me up Scotty! :flying_saucer:
:blush:

1 like

Goedemorgen deze maandag morgen :grin:

17 likes

Hier de Chaika maar weer eens om!

14 likes

Niet de mijne, jammer genoeg, maar zo vaak zie je deze niet voorbijkomen: een super zeldzame Raketa 3031.

Ziet er uit als een doordeweekse seventies Rus, maar binnenin een experimenteel uurwerk met én alarm, én bidirectionele automaat. 33 steentjes, wat een pak is voor die leeftijd.

De cijfers lopen uiteen al afhankelijk van wie je gelooft - verkopers gaan uiteraard lager beweren - maar er zouden er maar een paar honderd tot maximaal 2000 van gemaakt zijn in totaal, en het aantal dat nog leeft en in goed werkende staat is, is klein.

Iemand €12000 op overschot? :sunglasses:

12 likes

Oef…

Nice and simple

17 likes

Vragen staat vrij. :wink:
Maar vast wel bijzonder wat techniek betreft.

Zojuist binnen. Overgenomen van @Bert4 voor een bedragje waar je bij lange na geen beurt bij een horlogemaker kunt bekostigen.
Zeer blij mee, goedkoop, mooi en zeer bruikbaar. Automaat, rode secondewijzer en datum, en 200m waterdicht! Waarom zou je iets anders willen? Blijkbaar weet ik het antwoord ook niet, want ditzelfde heb ik wel na meer van zulke verantwoorde nieuwe aankopen gezegd…

22 likes

De Slava nogmaals vandaag, mooie nieuwe foto genomen aan het bureau:

17 likes

waarom op data zetten

1 like

mooi horloge ,ik zal ook gaan plaatsen op vostok vrijdag als ik geen lascursussen meer geef na juni
eerst nog een goede vakantie er achter aan.

1 like

Op uhrforum staat een leuk Vostok dressertje te koop.