Zimmetje
Dan kan Ik niet achterblijven.
Vandaag de grijze civiele Sturmanskie. De meest precies lopende chronograaf in mijn collectie. Van Julian Kampmann. ( en nee niet op datum gezet).
Ach en Misha ook weer terug! Lief.
“Misha (Миша) is de naam van de mascotte van de Olympische Zomerspelen van 1980 die werden gehouden te Moskou. Misha is een berenjong. Hij is ontworpen door een illustrator van kinderboeken, Victor Chizhikov. In het Russisch is ‘Misha’ de verkorte vorm van ‘Mikhail’.” Uit Wikipedia. Deze toch?
Klopt helemaal!
Spacy! Beam me up Scotty!
Niet de mijne, jammer genoeg, maar zo vaak zie je deze niet voorbijkomen: een super zeldzame Raketa 3031.
Ziet er uit als een doordeweekse seventies Rus, maar binnenin een experimenteel uurwerk met én alarm, én bidirectionele automaat. 33 steentjes, wat een pak is voor die leeftijd.
De cijfers lopen uiteen al afhankelijk van wie je gelooft - verkopers gaan uiteraard lager beweren - maar er zouden er maar een paar honderd tot maximaal 2000 van gemaakt zijn in totaal, en het aantal dat nog leeft en in goed werkende staat is, is klein.
Iemand €12000 op overschot?
Oef…
Vragen staat vrij.
Maar vast wel bijzonder wat techniek betreft.
Zeer blij mee, goedkoop, mooi en zeer bruikbaar. Automaat, rode secondewijzer en datum, en 200m waterdicht! Waarom zou je iets anders willen? Blijkbaar weet ik het antwoord ook niet, want ditzelfde heb ik wel na meer van zulke verantwoorde nieuwe aankopen gezegd…
waarom op data zetten
mooi horloge ,ik zal ook gaan plaatsen op vostok vrijdag als ik geen lascursussen meer geef na juni
eerst nog een goede vakantie er achter aan.
Op uhrforum staat een leuk Vostok dressertje te koop.