Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Ja zou zeker kunnen. Die ken ik niet zo.

1 like

Mooie dressers tussen alle duikers hier

2 likes

Inderdaad Uhren- und Machinen Fabrik Rhula DDR.

4 likes

A ha, vandaar UMF.

1 like

Idd een UMF Ruhla. Gekocht vanwege de typische dail layout. Geen blijvertje maar wel leuk ding.

1 like

Heerlijk simpele Pobeda.

19 likes

Jeetje wat een cool ding.

Denk dat als ze hier een moderne heruitgave van zouden doen ala Nivada Grenchen dan zouden ze verkopen als zoete broodjes.

1 like

Absoluut, Timex doet het ook zo. En deze Rus ziet er gewoon goed uit. Zelfs de wijzers hebben een redelijk normale lengte want dat is iets waar de Russen naar mijn mening soms weinig kaas van gegeten hebben.

1 like

Ook heel cool in vierkant van een ander merk: Doxa Grafic
Een echte klassieker (dus niet goedkoop te vinden) :ok_hand:

Geen Rus dus.

1 like

Wostok 2214 vandaag.

20 likes

Wat een leuke dresser!

1 like

Na siliconen en NATO uiteindelijk weer terug naar de originele RVS schakelband. Blijft voor mij persoonlijk het comfortabelst. Beetje erg bling is dit Russische ding wel maar het heeft ook een mooie aansluiting op het horloge.

Draagt zo lekker en licht (is niet zo’n topzware duiker) dat ik 'm al weer de 4e dag op een rij draag.

15 likes

@DirkT?

@vouwfietser?

Hoi Bill, er is al een envelop met het tandwieltje opgestuurd door @Bram27 dus als het goed is, is het probleem opgelost maar hartelijk dank :slight_smile:

2 likes

@Bram27 is ook een schat

5 likes

Take’s one to know one :innocent:

4 likes

Deze staat al heel lang op mijn verlanglijstje en eindelijk heb ik hem incoming :grinning:

2 likes

Benieuwd! Waar heb je m kunnen kopen? Vanuit Rusland gaat nog niet…

Toch wel. Ik heb hem gekocht bij Vostok-Watches24. Horloge is inmiddels in NL en ik heb de BTW betaald. Dus kan nu iedere dag bezorgd worden.

4 likes